MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nitty has no tittie :D

K*t timeline heeft mij ook gestrikt op facebook :(

Ik heb natuurlijk niet de allerlaatste stand van Nitty's titties mogen zien op foto's of in-person (een probleem dat overigens op elk moment gerectificeerd mag worden door de dame in kwestie - PM for address and preferred time of rape), maar een B-cup is niet echt mini ofzo. Op dr profielfoto ziet ze dr prima uit.

Nitty, als je t dan toch doet, kijk dan effe of ze niet wat meer "vloeibare" implantaten hebben dan die siliconen speedbumps die je meestal ziet. Heb wel eens in bed gelegen met een chick met een hele sjieke dubbel-D, maar die waren keihard en dat was eigenlijk gewoon ****ing lelijk en onaangenaam. Real tits make waves!

Ik wil trainen maar het regent best hard en beide auto's van ouders zijn niet beschikbaar :(

Benen trainen vandaag:D:D en kuiten dan maar:( marcel:mad:

Borst vandaag. Was ooit m'n favoriet, maar heb er een schijthekel aan gekregen sinds m'n schouderblessure

Wanneer leren die collega's nou eens om niet op gebak te trakteren op niet-trainingsdagen .. tsss Appel-kruimel vlaai nog wel.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jul 2012 om 15:57 ----------

Ik wil trainen maar het regent best hard en beide auto's van ouders zijn niet beschikbaar :(

Nat op de sportschool aankomen is geen probleem.. nat thuis aankomen ook niet, maar oververhit na de training natte kleren weer aan moeten trekken ... brrrrr... :(

PS: koop een regenpak (en fiets heel erg rustig) .. of time je training beter :)

Wanneer leren die collega's nou eens om niet op gebak te trakteren op niet-trainingsdagen .. tsss Appel-kruimel vlaai nog wel.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jul 2012 om 15:57 ----------

Nat op de sportschool aankomen is geen probleem.. nat thuis aankomen ook niet, maar oververhit na de training natte kleren weer aan moeten trekken ... brrrrr... :(

PS: koop een regenpak (en fiets heel erg rustig) .. of time je training beter :)

Nat aankomen in de gym vind ik echt k*t hoor, nat thuiskomen boeit me niet zoveel. Training beter timen is wel een optie

Goddamit, regen als een malle hier .. wilde over 5 minuten wegfietsen ... ik wacht nog wel even denk ik

Echt geen ene **** zin om te trainen.

:fuu:

Besloten om maar een rust dagje in te lassen... vanavond even lekker bios pakken :)

hééé jongens, jullie zijn een crusiale vraag vergeten!!!!

Nitwit, pics? :cool:

Ot: 2 katabole dagen gehad. Veel frisdrank en alcohol gedronken. Gisteren avond wel 3kg (volledig gewogen, dus met been/vel aan) kip met 3 personen gegeten waarvan 1 kleine eter (vrouw)

Terug
Naar boven