ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was door een cheap ass houten bankje heen gezakt in de achtertuin van een maat van me. Zat een scheur in 1 van die planken waardoor die doorzakte. Dus ik een metaal plaatje gehaald en er van onder tegenaan geschroefd waardoor je er gewoon weer prima op kan zitten. Stuurt die me nu opeens een bericht met dat z'n pa wilt dat ik een nieuwe bank ga kopen, was 200 euro in de opruiming bla bla.. alsjeblieft opdonderen zeg. Ik voorzie een hoop gezeik.
Meest waardeloze training gehad in tijden... Heb al 4 weken last van mn schouder in de vorm van vast zitten en/of snellere verzuring. Had er eerst alleen last van met schoulder presses etc. nu ook met benchpress, incline DB press & zelfs Barbell Curl., **zooi

Meest waardeloze training gehad in tijden... Heb al 4 weken last van mn schouder in de vorm van vast zitten en/of snellere verzuring. Had er eerst alleen last van met schoulder presses etc. nu ook met benchpress, incline DB press & zelfs Barbell Curl., **zooi
vanavond 2 coïtusdates... wou eigenlijk met vriend nog een dikke jonko wegknallen. We hadden net al white widow + hasj feelsgoodman
?