AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kom net van Batman af ... :D

Dat er een chick naast me ligt en ik flink moet poepen, maar de enige wc is hier vlak om de hoek blegh

:fuu: vergeten mijn bcaa's te pakken voor mijn ochtendcardio :fuu:

dat ik steeds denk ik ga nu een voedingsschema maken en als ik dan bezig ben ik er totaal geen zin meer in heb, maandags al weten wat je vrijdags gaat eten, bah

2e pakketje is al sinds vrijdag in de 'voorbereiding' bij postnl. ze mogen wel een keer opschieten. :mad:

Grrr Guillaume Elmont ligt er al weer uit bij het judo.

Meest waardeloze training gehad in tijden... Heb al 4 weken last van mn schouder in de vorm van vast zitten en/of snellere verzuring. Had er eerst alleen last van met schoulder presses etc. nu ook met benchpress, incline DB press & zelfs Barbell Curl., **zooi

Was door een cheap ass houten bankje heen gezakt in de achtertuin van een maat van me. Zat een scheur in 1 van die planken waardoor die doorzakte. Dus ik een metaal plaatje gehaald en er van onder tegenaan geschroefd waardoor je er gewoon weer prima op kan zitten. Stuurt die me nu opeens een bericht met dat z'n pa wilt dat ik een nieuwe bank ga kopen, was 200 euro in de opruiming bla bla.. alsjeblieft opdonderen zeg. Ik voorzie een hoop gezeik.

Een RC zaak met hun service ,
zit al 4dagen op een simpel klein pakketje te wachten :mad:

Was door een cheap ass houten bankje heen gezakt in de achtertuin van een maat van me. Zat een scheur in 1 van die planken waardoor die doorzakte. Dus ik een metaal plaatje gehaald en er van onder tegenaan geschroefd waardoor je er gewoon weer prima op kan zitten. Stuurt die me nu opeens een bericht met dat z'n pa wilt dat ik een nieuwe bank ga kopen, was 200 euro in de opruiming bla bla.. alsjeblieft opdonderen zeg. Ik voorzie een hoop gezeik.

lol

Meest waardeloze training gehad in tijden... Heb al 4 weken last van mn schouder in de vorm van vast zitten en/of snellere verzuring. Had er eerst alleen last van met schoulder presses etc. nu ook met benchpress, incline DB press & zelfs Barbell Curl., **zooi
:aai:

Zuigt he... ben zelf net pas een beetje aant herstellen met me schouder herken me echt in je verhaal, gewoon ff doorbijten en hoe moeilijk het ook is ff je rust pakken :)

Heeft geen zin om het te forceren dan, je kunt dan toch niet optimaal trainen dus ook niet prikkelen voor groei. Beter neem je een weekje rust of langer of bedenk je trainingsmethoden waarbij je je schouders kunt ontzien

Echt fakking relaxt dat het altijd gaat regenen op moment dat je weg wil gaan van huis.

K*t fiets, vandaag 15km op lekke band gereden...

vanavond 2 coïtusdates... wou eigenlijk met vriend nog een dikke jonko wegknallen. We hadden net al white widow + hasj feelsgoodman

Terug
Naar boven