Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Reputatie in het echte leven is wel serious business dan?

Niet veel meer. Als ik het goed begrijp heb jij je account gereset, samen met je honour..

Meer dan op internet. Als je je druk gaat maken om wat er op het internet gezegd wordt dan faal je gewoon in het echte leven.

Meer dan op internet. Als je je druk gaat maken om wat er op het internet gezegd wordt dan faal je gewoon in het echte leven.
In mijn ogen maak het geen ruk uit op wat voor platform je je druk maakt om je rep, het blijft een epic waste of time.

http://www.youtube.com/watch?v=5doCUjYxpMg

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 17:54 ----------

In mijn ogen maak het geen ruk uit op wat voor platform je je druk maakt om je rep, het blijft een epic waste of time.

Niet echt. Een reputatie maakt dingen mogelijk voor je. Een reputatie kan ook bij dragen aan je leven, bovendien ontkom je er straks niet aan als je je begeeft in de zakelijke wereld bijv. Een reputatie is toch ook niet zo moeilijk goed te houden? Gewoon jezelf zijn, dan kennen mensen je ook voor wie je bent. Simpel.

Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/watch?v=5doCUjYxpMg

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 17:54 ----------

Niet echt. Een reputatie maakt dingen mogelijk voor je. Een reputatie kan ook bij dragen aan je leven, bovendien ontkom je er straks niet aan als je je begeeft in de zakelijke wereld bijv. Een reputatie is toch ook niet zo moeilijk goed te houden? Gewoon jezelf zijn, dan kennen mensen je ook voor wie je bent. Simpel.
Druk maken om een reputatie is wat anders dan er een hebben. Voor het een moet je wat doen, voor het ander gewoon jezelf (of voor mij dan, ''acted self'' irl) zijn en er niet zozeer bij stilstaan.

krijg een een of andere k*t weightgainer in plaats van whey en mijn whey is bijna op :fuu: hopelijk lost b&f dit snel goed op anders ben ik out of whey

hoe moet ik nu nakuren ???

nee maar is gewoon onhandig :p

Druk maken om een reputatie is wat anders dan er een hebben. Voor het een moet je wat doen, voor het ander gewoon jezelf (of voor mij dan, ''acted self'' irl) zijn en er niet zozeer bij stilstaan.

True al kan wat voorzichtigheid links en rechts soms wel in je voordeel werken.

Terug
Naar boven