AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja dat wel idd.

Ga maandag van start met een voedingschema.. Want me V% is al veel ste lang te hoog, maar misschien dat ik er dan 1 junkdag in gooi..Of 1x in de 2 weken. Kan ik lekker naar Mac (Alleen quarterpounder) of KFC

Ja dat wel idd.

Ga maandag van start met een voedingschema.. Want me V% is al veel ste lang te hoog, maar misschien dat ik er dan 1 junkdag in gooi..Of 1x in de 2 weken. Kan ik lekker naar Mac (Alleen quarterpounder) of KFC

ik ben een endo ik moet gewoon 24/7 streng eten anders word het niks met me

ik ben een endo ik moet gewoon 24/7 streng eten anders word het niks met me

Ja ik ook wel, maar ga toch kijken of t lukt.. 1x in de 2 weken junkdag. En met junkdag bedoel ik niet dat ik die dag gwn niet op me voeding let, want ik weet dat t dan voor mij niet gaat werken. Ik zal ook die dag gwn clean eten alleen me avondeten zal dan bestaan uit Mac of KFC of andere junkfood:) Als ik geen resultaat zie zit er voor mij ook niets anders op dan junkdag afschaffen en dan gwn altijd clean eten..

Ik heb vorige week 2x chinees, 1x kebab en 1x bij de mac gegeten, nog steeds 10% :trollface:

:p Alles heeft zo zijn voordelen he.

Ga gewoon zelf hamburgers leren bakken, is 10x lekkerder dan de mac. ;)

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 12:23 ----------

65:mad:

En 4 maanden geleden 53.4
Veel sneller kan ik niet gainen :roflol:
hoe groot ben je?

brb miljoenen hebben en heel de dag achter dbb zitten, seems legit

gvd!!!!! Niks te doen maar ik kijk liever LiteTV dan dat ik mezelf ga voorbereiden voor die tentamens LOL.

Brain = ****ed uppp

Terug
Naar boven