MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.081
Dat ik het advies van al die belgen op dit forum om mijn deadlift te verhogen heb opgevolgt.
man wat heb ik last, een zeurende pijn die voelt als een verrekte spier bij iedere kleine beweging die ik maak

Dat ik het advies van al die belgen op dit forum om mijn deadlift te verhogen heb opgevolgt.
man wat heb ik last, een zeurende pijn die voelt als een verrekte spier bij iedere kleine beweging die ik maak

Steek het maar op een ander. :roflol:
Dat je techniek k*t is ligt aan jezelf of het gewicht dat je hebt gebruikt.
Hoeveel kg was het?

• #3.083
Steek het maar op een ander. :roflol:
Dat je techniek k*t is ligt aan jezelf of het gewicht dat je hebt gebruikt.
Hoeveel kg was het?

nauw beurt rade aan 100kg te gebruiken
jij rade mij aan te verhogen
en die andere belg (dat is het patroon) ook
dat deed ik, of jah, 92...maar die kreeg ik maar een keer van de grond af. Daarna 72 kg, maar toen werd ik door mensen op mijn techniek gewezen..mijn hele rug voelt nu stijf

niets ben vrolijk :)

nauw beurt rade aan 100kg te gebruiken
jij rade mij aan te verhogen
en die andere belg (dat is het patroon) ook
dat deed ik, of jah, 92...maar die kreeg ik maar een keer van de grond af. Daarna 72 kg, maar toen werd ik door mensen op mijn techniek gewezen..mijn hele rug voelt nu stijf

Er is een verschil tussen verhogen en verdubbelen...
Had dan 60kg geprobeerd ipv 92. :duh:

• #3.086
ook geprobeerd (laatste warming up set) maar toen hoorde ik mensen ook al over mijn techniek praten

• #3.088
hey ik nam alleen maar het advies op

Heb je nu 'n keer echt getraind.

ik hoop dat je aan het trollen bent brah. anders heb je een IQ van een zak stenen xD

Ik ben ook van 50 naar 100 gegaan in 1 keer, moet nu wel eens aan mij techniek gaan werken :p

Ik ga nu ook maar verdubbelen, ben benieuwd hoe 90kg skullcrushers zullen gaan!

Terug
Naar boven