XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Barstende koppijn

niet normaal meer

Ik wil trainen en heb totaal geen zin in dat kerstfeest :mad:

K*t kerst! Legday vandaag en gym is dicht.

Jank niet mijn gym is tot en met dinsdag dicht :(

Straks maar eens mijn home gym schoon maken, geen zin om te trainen..

:trollface:

Ja eig wel een strak plan..

Jap.

Zou er maar eens over beginnen tegen de sportschool eigenaar, is toch schandalig en raakt kant noch wal. Dat men veelal met kerst sluit vind ik eigenlijk overdreven, maar kan ik nog enigszins bij, maar tussen kerst en 1 januari?

Vervelend beterschap... Kleine slokjes cola drinken kan wel eens helpen. Gember, tabletten domperidon Werken goed.

Thnx! Zal zo inderdaad eens wat slokken cola nemen, ik hoor wel vaker dat dat schijnt te helpen. Normaal neem ik wat tabletten Norrit maar die hebben we helaas niet meer in huis. Die dingen werken echt goed.. In Thailand ook gebruikt en hoefde meteen 3 dagen niet meer naar de WC :o

Thnx! Zal zo inderdaad eens wat slokken cola nemen, ik hoor wel vaker dat dat schijnt te helpen. Normaal neem ik wat tabletten Norrit maar die hebben we helaas niet meer in huis. Die dingen werken echt goed.. In Thailand ook gebruikt en hoefde meteen 3 dagen niet meer naar de WC :o
Lijkt me niet chill, dan na 3 dagen klap je zowat uit elkaar en schijt je de hele pot vol met een hoop herrie.

Maar beterschap haha

kerst...

Hier hebben we een hap apotheek weet natuurlijk niet of dat ook bij jullie in de buurt zit maar daar hebben ze dat soort dingen vaak.

t*fus gym die dicht is, nu rest van de dag sacho:mad:

Terug
Naar boven