Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

!@)#*!@#* geen auto dadelijk

Heb nog zo veel te doen voor school. Tentamen week volgende week en moet nog 2 verslagen maken, paar brieven en nog wat spul van de leerstof dat allemaal deze week nog in geleverd moeten worden.

Gaat weer wat leuks worden. :rolleyes:

eindopdracht voor school wil niet werken, nu moet ik mijn vrije woensdag opofferen om naar school te gaan en samen met klasgenoot dat k*tding afmaken :(

Dacht net een chick te kunnen pimpen in de gym was die trut met d'r vriend. :fuu:

:fuux:

Pa is werken en heeft de autosleutels vergeten te geven. Daar gaat mijn insane hardcore workout :mad:

mn voet slaapt :o

Ik zie net dat ik in mijn slaap wss een bloemblaadje van mijn tattoo gekrabt heb. Fijn.

nice hoe the **** doe je dat?

OT: er heeft nog niemand gereageerd op mn training... oke op een iemand na

Nouja als je krabt tijdens het genezingsproces (jeukt zot erg) kan de inkt niet goed opgenomen worden en daardoor krijg je witte plekken. Nu heb ik een lichtgrijs lijntje in mijn tattoo, ****.

Niet dat het me dag verpest maar ik krijg geen reacties in me log :treuren:

Het was een supahdude son lol
Liep opzicht best goed af, hij zei niks tegen mij over het feit dat ik zijn vriendin probeerde te pimpen lol

Blijf het ook proberen. :D

Maar je moet wel epic master skills hebben om een chick te pimpen voor de neus van haar vriend. :o

Hopelijk lukt het mij lol. :D

Als haar coïtus kwaliteiten niet zo goed zijn is nog niet zo heel erg.

Gewoon flink op los rammen lol

Terug
Naar boven