Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

M'n vriend belde net dat zijn kat heel erg ziek is (wil niet meer zijn doos uit en zeurt niet meer om eten en drinken) en binnenkort word ingeslapen.
Ga zo naar hem toe om nog even extra met zijn kat te kroelen. Donderdag gaat het gebeuren... :mad:

Pfff m'n hart klopt in mijn keel!

Ben gek op dat beest. Komt altijd bij me op schoot zitten als ik op de bank zit.

Ga er zo naartoe
waar zijn je fotos? :roflol:

Het wordt nu "een beetje" genant, Bobbin.

-1
-2
-3
-4

ik win. ???????

ben nu net een week gestopt met roken na 8 jaar, ben ook een aantal weken gestopt met drugs, alcohol etc ..
Voorbije dagen slaap ik snachts al bijna helemaal niet en bijkomende dat ik net opstond en bloed begon op te hoesten, wtf is dit nu weer. Zo typisch, als je eindelijk de goede weg opgaat, je net allemaal last begint te krijgen.

les 'afkickverschijnselen' noemen ze dat?

Laatst bewerkt:
Denk ik The Sopranos season 3 te gaan kijken, verwijder ik het op een of andere manier en het staat niet in de prullebak :mad::mad::mad:

Het is weer zover, bonje met me tjik.
Eerst de deur uitgegooid, toen van hyves en msn afgepleurd en haar nummer gewist.
Ik hoop dat ze nou een keer wegblijft.:mad:

het gelijke trekt het gelijke aan

ik word slechtgezind van mijn cut

Was net mijn haar aan het stijlen.... Verdomme 3x mn vingers verbrand aan mijn haar dat nog iets te warm was om vast te pakken

:dunno:...misschien worden ze wel zo door mij brah.:(
Naja, met deze toch bijna 3 maand volgehouden.

Kerel.... :D die smile is niet verkeerd bedoeld maar kerel..... al weer... damn bro. Kap der nou us echt mee.

Sommige tjikkies zijn geboren om ons humeur te verpesten man! opzoutuuhhhh

Terug
Naar boven