Haatbaardje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 238
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net een blik kidneybonen in chilisaus opgewarmd en daar een paar eieren doorheen gegooid, voel me een beetje misselijk![]()
rauwe eieren
Nee eieren waren wel een beetje gestold in het prutje, smaakte ook niet slecht (goed is anders), maar het voelt wel aan alsof mn maag straks gaat ontploffen. Emmertje mee naar bed
Net een blik kidneybonen in chilisaus opgewarmd en daar een paar eieren doorheen gegooid, voel me een beetje misselijk![]()

Ai ai das K u t beetje cola drinken... Of gewoon uitkotsen Hehehe ben je ook van nare gevoel af... Ach je weet in ieder geval dat je dat niet meer hoeft te doen...
Zo naar de begrafenis van m'n opa. Kijk er al even tegen op...

ik hoop eig op een nieuwe stof...
Na de efedra ban is DMAA gekomen, na de DMAA ban komt...?

Kan er nog altijd niet inkomen dat dmaa verboden is.. En dan nog omdat paar paupers 40 doseringen nam
Neem eens 40 koppen koffie, eens zien wat er dan gebeurt - ook maar verbieden dan?
Gaat nergens meer over. Als ik ephedrine wil gebruiken dan gebruik ik dat, als je er misbruik wil van maken goed voor jouw maar besef dan dat er een mogelijkheid is dat je het verdoet voor een grote groep mensen die het wel naar de normen toe gebruiken.
Kan er nog altijd niet inkomen dat dmaa verboden is.. En dan nog omdat paar paupers 40 doseringen nam
Neem eens 40 koppen koffie, eens zien wat er dan gebeurt - ook maar verbieden dan?
Gaat nergens meer over. Als ik ephedrine wil gebruiken dan gebruik ik dat, als je er misbruik wil van maken goed voor jouw maar besef dan dat er een mogelijkheid is dat je het verdoet voor een grote groep mensen die het wel naar de normen toe gebruiken.
Heb swollen sinds gister,
van de FAQ op b&f
V: Bevat Swollen ingrediënten die op de dopinglijst staan?
A: Swollen bevat een speciaal geranium extract. Dit extract is verboden voor geteste atleten maar mag wel door amateursporters gebruikt worden.
kost geen drol