MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net een blik kidneybonen in chilisaus opgewarmd en daar een paar eieren doorheen gegooid, voel me een beetje misselijk :(

Nee eieren waren wel een beetje gestold in het prutje, smaakte ook niet slecht (goed is anders), maar het voelt wel aan alsof mn maag straks gaat ontploffen. Emmertje mee naar bed

Nee eieren waren wel een beetje gestold in het prutje, smaakte ook niet slecht (goed is anders), maar het voelt wel aan alsof mn maag straks gaat ontploffen. Emmertje mee naar bed

Ai ai das K u t beetje cola drinken... Of gewoon uitkotsen Hehehe ben je ook van nare gevoel af... Ach je weet in ieder geval dat je dat niet meer hoeft te doen...

Spoedklusje,.. Nu oppakken,.. Dus onverwacht een nachtdienst,.. Lekker na vanmorgen vroeg op te zijn gestaan en vanavond als een malloot te hebben staan trainen :o

****ing splinter onder m'n nagel... Painly as phuck.

pff werk, is het nog geen 18:00?

Ai ai das K u t beetje cola drinken... Of gewoon uitkotsen Hehehe ben je ook van nare gevoel af... Ach je weet in ieder geval dat je dat niet meer hoeft te doen...

2ee91c4.jpg

me pwo te snel na eca-stack genomen, heart beat insane :roflol: ook epic trillende vingers.

Meestal 4-6 uur ertussen en nu uurtje ofzo xD

Dat je dan überhaupt pwo pakt... Had hem dan geskipped Jezus :P ga alleen op ECA al loeihard, moet er niet denken dan nog eens een extra dosis stims erbij te hebben.

zijn er nog goede pwo's sinds die dmaa ban dan?

ik hoop eig op een nieuwe stof...
Na de efedra ban is DMAA gekomen, na de DMAA ban komt...?

Kan er nog altijd niet inkomen dat dmaa verboden is.. En dan nog omdat paar paupers 40 doseringen nam :rolleyes:
Neem eens 40 koppen koffie, eens zien wat er dan gebeurt - ook maar verbieden dan?

Gaat nergens meer over. Als ik ephedrine wil gebruiken dan gebruik ik dat, als je er misbruik wil van maken goed voor jouw maar besef dan dat er een mogelijkheid is dat je het verdoet voor een grote groep mensen die het wel naar de normen toe gebruiken.

Kan er nog altijd niet inkomen dat dmaa verboden is.. En dan nog omdat paar paupers 40 doseringen nam :rolleyes:
Neem eens 40 koppen koffie, eens zien wat er dan gebeurt - ook maar verbieden dan?

Gaat nergens meer over. Als ik ephedrine wil gebruiken dan gebruik ik dat, als je er misbruik wil van maken goed voor jouw maar besef dan dat er een mogelijkheid is dat je het verdoet voor een grote groep mensen die het wel naar de normen toe gebruiken.

haha 40 scoops preworkout. shiiiiiit.

zijn er nog goede pwo's sinds die dmaa ban dan?

Heb swollen sinds gister,

van de FAQ op b&f
V: Bevat Swollen ingrediënten die op de dopinglijst staan?
A: Swollen bevat een speciaal geranium extract. Dit extract is verboden voor geteste atleten maar mag wel door amateursporters gebruikt worden.

kost geen drol

Ken je het hele verhaal? Paar idioten in het amerikaanse leger die x aantal dosissen PWO hadden genomen na een aantal dagen op survival te zitten. minimum aan voedsel en drank, 36 uur niet geslapen, caffeine EN dan nog eens de dosis PWO dagelijks los overgegaan... en dan verbieden? Lol dwazen...

Waarom is roken dan nog legaal?

Heb swollen sinds gister,

van de FAQ op b&f
V: Bevat Swollen ingrediënten die op de dopinglijst staan?
A: Swollen bevat een speciaal geranium extract. Dit extract is verboden voor geteste atleten maar mag wel door amateursporters gebruikt worden.

kost geen drol

laat me weten wat het doet bro;)

Terug
Naar boven