XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Inherent aan zondagen bij velen.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Mar 2013 om 00:35 ----------

Nope, wil eerst m'n testosteron weer op niveau, zit op 14 nmol/l en val daarmee in de laagste 5% van mijn leeftijdscategorie. Train momenteel wel 3-4 dagen in de week maar restrict mezelf op 3000 kcal, geen zin om vet te gainen. Morgen dus afspraak maken bij de huisarts.

Hoe komen je waardes zo laag man?

Inherent aan zondagen bij velen.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Mar 2013 om 00:35 ----------

Nope, wil eerst m'n testosteron weer op niveau, zit op 14 nmol/l en val daarmee in de laagste 5% van mijn leeftijdscategorie. Train momenteel wel 3-4 dagen in de week maar restrict mezelf op 3000 kcal, geen zin om vet te gainen. Morgen dus afspraak maken bij de huisarts.

Welke kuur heb je gedaan om dit zo laag te krijgen?

Achterlijke figuren ook, zit ik nog ff rustig beneden komt eerst zusje naar beneden, vervolgens wilt ze zooi in wasmachine doen, ouders boos want dat maakt herrie dus komen ma en zusje beneden ruzie maken en vervolgens komt pa naar beneden en niet veel later gaan ze opeens hun frustraties op mij uitten.

Had niet veel gescheeld of ik had bak kwark naar hun hoofden geflikkerd. :fuu:

Deze week hoort mijn pa of hij paar maanden naar Amerika gaat, fingers crossed :roflol:

je kon ze beter uitlachen oid in plaats van ****s te geven

---------- Post toegevoegd Mon 4 Mar 2013 om 04:15 ----------

Laatste week rond 2-3u gaan slapen en rond 12u wakker worden, vrijdag rond 6u gaan slapen en rond 14u wakker geworden. Ritme is helemaal omzeep :(

Heb ondertussen wel een pr op Temple run 2! 4 690 000 :D

know that feel :D

heb afgelopen avond van 8-12 geslapen (4 uurtjes) en hoop vandaag om 11 uur vanavond weer te gaan slapen.. zonder tussendoor te slapen.

Omdat ik niet in deze regio wil wonen en geen zin heb om een appartement te huren, in te richten om vervolgens na een paar maanden weer er uit te gaan.

Daarnaast is het over het algemeen wel te overleven. Normaal is praktisch iedereen weg alleen als alles samen is is het 1 bonk gezelligheid, zeker als mijn ma in de menstruatie is wat ongeveer 29 dagen per maand duurt.

Hahahahaha :roflol:

Vandaag verslagen typen, morgen een hele dag vergaderen en 3 kg aangekomen terwijl ik dacht licht te cutten...

Ga ervan uit dat het 3 kg spier is :)

Gvd met 40 km per uur over de snelweg naar huis moeten rijden.

:fuu:

Dacht dat ik veel geld zou terugkrijgen van de belastingsdienst, blijkt dat ik moet betalen :(

wat een klote weer, er is amper een winter geweest en nu begint de zomer alweer.

Denk nasleep van roa, mentale 'sides' vielen met toen ongeveer samen :dunno: Wil iig. nog wat andere waarden laten meten via de huisarts om een wat completer beeld te krijgen.

Was dat 't maar. :o

Tevens: 2 uur slaap vannacht, dat heeft mijn dag verpest.

gaat van roa je test naar beneden? :eek:

Demian was ook aan de roa, die had geen sides, alleen een buffere rug

wat een klote weer, er is amper een winter geweest en nu begint de zomer alweer.

Beter toch!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tumblr_lemoyae9tT1qbbzjyo1_500.gif

jersey-shore-pauly-d-t-shirt-time-vinny-Favim.com-228225.jpg

Verkouden geraakt en uiteraard toch gaan trainen. Dan mis je 10% fitheid ofzo en dan worden de gewichten pas zwaar zeg. Zeker als je zoals ik traint met van te voren bepaalde gewichten en daar eigenlijk niet vanaf wilt wijken.

Terug
Naar boven