- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
vraag me toch heel erg af of het door de whey en kwark komt.. nam vroeger onwijs veel scoops en had er meer last van
Zink/zma/b5 al geprobeerd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vraag me toch heel erg af of het door de whey en kwark komt.. nam vroeger onwijs veel scoops en had er meer last van
zit aan de b5 nu
dat veel wnr je cardio doet en zweet en je acne op je rug hebt
Denk dat niks helpt man, ik reining, scrub mn rug elke dag. Heb alles al geprobeerd behalve roa als mn pot b5 op is derma enige hoopZit er een hogeschool bij je in de buurt waar een gezondheidszorg faculteit is?
Bij mij hangen er best vaak papiertjes/krijgen we mailtjes dat studenten op zoek zijn naar mensen met acne op hun rug. Dan krijg je dus gratis meerdere behandelingen etc.
Denk dat niks helpt man, ik reining, scrub mn rug elke dag. Heb alles al geprobeerd behalve roa als mn pot b5 op is derma enige hoop
enigste wat ik binnenkrijg is kwark en whey verder niks dus ik vraag me af of het daardoor kan komen maar kwark en 2 whey is al 100 g protein moet dan 300-400 g kip extra etenLijkt me mooi k*t man. Ook al geprobeerd zuivelproducten zoveel mogelijk te vermijden? Succes drmee iig..
Heb roa nog niet bro ik ga pas volgende maand gebruik nu b5
D8 dat je ging trollen, alsof je zout op een wond strooit een hele brandende gevoel is het. Schaafwond achtig pijn
Zat me al helemaal te bedenken hoe dat nou lekker zou voelen 
niet afgevallen laatste 4 dagen, als straf 1000kcal cardio workouthaha

hahiemand met het gewicht van een fatsoenlijke bulkmaaltijd mag dit niet zeggen heahah

met 5% eraf ben ik ripped @ 105-107kg ( ben nu nog 112 @ 14.0%)
en jij?;P gokje: 187 62kg 12%?

News genen vallen wel mee hoor.. Dacht dat hij nu ON was.