Bobby10
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.199
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
post wat geile pics van haar

dat plaatje hoort bewerkt te worden, het is namelijk ''an art'' volgens de engelse grammatica, aldus zit jij en dat plaatje fout.post wat geile pics van haar
dat zal haar leren
---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------
![]()

dat plaatje hoort bewerkt te worden, het is namelijk ''an art'' volgens de engelse grammatica, aldus zit jij en dat plaatje fout.
![]()

Normaal slaap ik 4 uur op een nacht en dan ben ik de volgende dag niet eens moe, alleen aan het einde van de week ga ik het merken. Maar gisteren 8 uur geslapen en ben echt kapot op 't moment. Zit hier bijna te slapen.. Raar gedoe, iemand anders die dit ook heeft?

Hmm ja, denk ook dat het komt door andere ritme. Wel erg k*t iig, zo duf in de kop zijn op werk.Heb ik ook wel 's, gewoon weer vaker 8 uur slapen of vaker 4 uur slapen, dan kom je weer in ritme en wen je eraan. Had ik zelf een keer toen ik ziek was en 12 uur lang ging slapen![]()

Ga ik vrijdag maar eens doen.Mag ik niet. Kan wel rokjes bestellen via mijn werk, en shortjesGa ik vrijdag maar eens doen.

picsMag ik niet. Kan wel rokjes bestellen via mijn werk, en shortjesGa ik vrijdag maar eens doen.