Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

m'n zusje MOEST kipfilet van me hebben, k*t wijf

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.862
m'n zusje MOEST kipfilet van me hebben, k*t wijf
post wat geile pics van haar
dat zal haar leren:mad:

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Trolling is AN art my good FAALHAAS
:trollface:

tumblr_lb7mugkajM1qapa4po1_500.png

Gezakt voor een extern examen voor school met een 5,3!:mad::mad:

Normaal slaap ik 4 uur op een nacht en dan ben ik de volgende dag niet eens moe, alleen aan het einde van de week ga ik het merken. Maar gisteren 8 uur geslapen en ben echt kapot op 't moment. Zit hier bijna te slapen.. Raar gedoe, iemand anders die dit ook heeft?

Normaal slaap ik 4 uur op een nacht en dan ben ik de volgende dag niet eens moe, alleen aan het einde van de week ga ik het merken. Maar gisteren 8 uur geslapen en ben echt kapot op 't moment. Zit hier bijna te slapen.. Raar gedoe, iemand anders die dit ook heeft?

Heb ik ook wel 's, gewoon weer vaker 8 uur slapen of vaker 4 uur slapen, dan kom je weer in ritme en wen je eraan. Had ik zelf een keer toen ik ziek was en 12 uur lang ging slapen:p

Steeds ziek.....wou dat ik gewoon weer kon trainen. Ben elke maand ziek en het spuugzat.

Het is fokking dertig graden binnen op mijn werk :mad:

Heb ik ook wel 's, gewoon weer vaker 8 uur slapen of vaker 4 uur slapen, dan kom je weer in ritme en wen je eraan. Had ik zelf een keer toen ik ziek was en 12 uur lang ging slapen:p
Hmm ja, denk ook dat het komt door andere ritme. Wel erg k*t iig, zo duf in de kop zijn op werk. :p

Terug
Naar boven