MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat voor tat ga je nemen parijs?

Ow oke, je mag me die foto's wel PMen als hij gezet is.

xx,

Even offtopic en no flame intended:
Ben je niet bang dat je er binnen x aantal jaar spijt van krijgt, als je zo half vol staat?
Aan het tempo dat je ze nu laat zetten gaat 't wel heel snel, niet?

Even offtopic en no flame intended:
Ben je niet bang dat je er binnen x aantal jaar spijt van krijgt, als je zo half vol staat?
Aan het tempo dat je ze nu laat zetten gaat 't wel heel snel, niet?

Nouja, heb er eigenlijk nooit aan gedacht. Heb nog geen seconde spijt gehad van mijn tats.. En ah, daar is het leven ook te kort voor, toch?

Over veertig jaar zie je gewoon een wijf dat geleefd heeft. :)

volgens mij word je door de meeste werkgevers niet echt serieus genomen als je een tattoo hebt, en al helemaal niet als je helemaal vol staat.

Je hebt ook de snelle f5 vermogen van je ''vriendje''

Bespeur ik daar een begin van een compliment?

volgens mij word je door de meeste werkgevers niet echt serieus genomen als je een tattoo hebt, en al helemaal niet als je helemaal vol staat.

Mijn hete bazin staat helemaal onder en ze heeft piercings in dr gezicht en gestretchte oren.. Ik moet ze ook helemaal niet bedekken, het is niet meer zo taboe als jaren geleden lijkt me.

Bespeur ik daar een begin van een compliment?

Mijn hete bazin staat helemaal onder en ze heeft piercings in dr gezicht en gestretchte oren.. Ik moet ze ook helemaal niet bedekken, het is niet meer zo taboe als jaren geleden lijkt me.

lol, dan bedoel ik meer in het bedrijfsleven

waar werk je dan dat je baas er uit ziet als een zigeuner?

lol, dan bedoel ik meer in het bedrijfsleven

waar werk je dan dat je baas er uit ziet als een zigeuner?

:mad: Ze is heet.

Ik ben een verkoopster. Je ziet ook steeds meer en meer mensen met tattoo's, snap dat hele discriminatie gedoe niet.

hehe :D

mierenplaag :D

Terug
Naar boven