Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wou eerst bij XXL bestellen, maar het is niet in voorraad 
b&f :')Ik wou eerst bij xxl bestellen, maar het is niet in voorraad
![]()
Ben op zich wel tevreden over hun producten, maar die pakjes komen echt nooit op tijd aan bij mij

tijdje geleden had ik bij b&f besteld. Mijn ouders waren aan het eten en riepen mij omdat die kerel er was. Ik kom naar beneden, teken en ga effe naar mijn ouders. Rijdt die kerel opeens over ons gras
hij geraakte wrs niet in achteruit uit onze oprit. Mijn vader flipte helemaal 
Nee..ruud is k*t troll.
f*cking b&fom 21.46uur betaald en ze hebben mijn pakketje niet meer verstuurd!
Ik heb mijn bcaa's nodig!!!!
Damn, daar zeg je zoiets! Helemaal vergetenIn Nederland is er ook een 2e paasdag. in Belgïe niet dacht ik?

In Nederland is er ook een 2e paasdag. in Belgïe niet dacht ik?
ik ging net naar the piratebay en dit verscheen in een popupBen op zich wel tevreden over hun producten, maar die pakjes komen echt nooit op tijd aan bij mij
Die n*ger van xxl staat altijd een dag later om 12.30uur aan mijn deur (no racist)
tijdje geleden had ik bij b&f besteld. Mijn ouders waren aan het eten en riepen mij omdat die kerel er was. Ik kom naar beneden, teken en ga effe naar mijn ouders. Rijdt die kerel opeens over ons gras
hij geraakte wrs niet in achteruit uit onze oprit. Mijn vader flipte helemaal
![]()
Onderrug problemen, ivm slechte houding.
Iemand tips?![]()
Slechte houding of slechte techniek? Beetje onduidelijk wat je nou bedoelt. Als je klachten krijgt door een slechte houding komt dit omdat je simpelweg te lang/ te vaak in die slechte houding zit > oplossing: Houding corrigeren/ Verdomd vaak van houding veranderen, maar uiteindelijk is het het beste als je gewoon je houding weet te verbeteren > cesartherapie (word als het goed is nog vergoed ook).
Ben ik mee bezig.
Slechte houding tijdens mijn high reps sq. Nu goed verdoet.
Maar thx..wel behulpzaam
Cesar zit in het pakket ja.
Al denk ik dat je voor squat techniek enz beter naar fysio kan. Cesar is meer voor tijdens dagelijkse dingen houding verbeteren (zoals hoe je staat, zit enz).