MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

In de trein terug naar huis...
Komt er iemand naast me zitten die zo erg stinkt niet normaal :kots:

Ik ben dan wel weer ergens anders gaan zitten. Dat voelde dan wel weer beetje gemeen :o

f*cking b&f :grumble: om 21.46uur betaald en ze hebben mijn pakketje niet meer verstuurd! :mad:
Ik heb mijn bcaa's nodig!!!!

B&F zeker? :mad:

Ben op zich wel tevreden over hun producten, maar die pakjes komen echt nooit op tijd aan bij mij :roflol:
Die n*ger van xxl staat altijd een dag later om 12.30uur aan mijn deur (no racist)

:roflol::roflol: tijdje geleden had ik bij b&f besteld. Mijn ouders waren aan het eten en riepen mij omdat die kerel er was. Ik kom naar beneden, teken en ga effe naar mijn ouders. Rijdt die kerel opeens over ons gras :roflol: hij geraakte wrs niet in achteruit uit onze oprit. Mijn vader flipte helemaal :roflol:

Stomme k*taflevering van walking dead. Het nieuwe seizoen verdient het eigenlijk niet eens meer om gekeken te worden. Maar ja. Kwarkje en naar bed, morgen weer arbeiten.

Ben op zich wel tevreden over hun producten, maar die pakjes komen echt nooit op tijd aan bij mij :roflol:
Die n*ger van xxl staat altijd een dag later om 12.30uur aan mijn deur (no racist)

:roflol::roflol: tijdje geleden had ik bij b&f besteld. Mijn ouders waren aan het eten en riepen mij omdat die kerel er was. Ik kom naar beneden, teken en ga effe naar mijn ouders. Rijdt die kerel opeens over ons gras :roflol: hij geraakte wrs niet in achteruit uit onze oprit. Mijn vader flipte helemaal :roflol:

Die n*ger ruikt zeker verse kip.

Onderrug problemen, ivm slechte houding.

Iemand tips? :(

Slechte houding + high reps.

Ga eten pipo

Slechte houding of slechte techniek? Beetje onduidelijk wat je nou bedoelt. Als je klachten krijgt door een slechte houding komt dit omdat je simpelweg te lang/ te vaak in die slechte houding zit > oplossing: Houding corrigeren/ Verdomd vaak van houding veranderen, maar uiteindelijk is het het beste als je gewoon je houding weet te verbeteren > cesartherapie (word als het goed is nog vergoed ook).

Ben ik mee bezig.

Slechte houding of slechte techniek? Beetje onduidelijk wat je nou bedoelt. Als je klachten krijgt door een slechte houding komt dit omdat je simpelweg te lang/ te vaak in die slechte houding zit > oplossing: Houding corrigeren/ Verdomd vaak van houding veranderen, maar uiteindelijk is het het beste als je gewoon je houding weet te verbeteren > cesartherapie (word als het goed is nog vergoed ook).

Ben ik mee bezig.

Cesar zit in het pakket ja.

Al denk ik dat je voor squat techniek enz beter naar fysio kan. Cesar is meer voor tijdens dagelijkse dingen houding verbeteren (zoals hoe je staat, zit enz).

Slechte houding tijdens mijn high reps sq. Nu goed verdoet.
Maar thx..wel behulpzaam

Slechte houding tijdens mijn high reps sq. Nu goed verdoet.
Maar thx..wel behulpzaam

Slechte techniek dus... Vaag dat iemand met zoveel posts/al geregistreerd is vanaf 2009 dan niet tot de conclusie kan komen dat het gewicht omlaag moet en er aan de techniek moet worden gewerkt..

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 23:36 ----------

Cesar zit in het pakket ja.

Al denk ik dat je voor squat techniek enz beter naar fysio kan. Cesar is meer voor tijdens dagelijkse dingen houding verbeteren (zoals hoe je staat, zit enz).

Ja dacht dat die gwn dagelijkse houding bedoelde.
:edit, je moet een goede fysio hebben wil die een deftige squat kunnen instrueren...

Terug
Naar boven