Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wow! En voor zo'n fysiek ben je aan het kuren?!
Zieke progressie man. So ****ing jelly!!!!

I'm mirin so hard I can feel my c**k ripping trough my pants!

Als je op 9 karma zit post het even dan, dan geef ik dat laatste puntje wel.

als je echt wil lachen post je een screen van dat aas deal gesprek

Pls ik heb ze alleen aan een dealer geholpen omdat ze het al via internet wilde kopen. Dan kun je beter zorgen dat ze goed spul krijgen. Uiteindelijk heeft Brenno t nooit gepakt en kreeg zijn vriend griep dus moest na een week stoppen.

Ik heb ze zelf niks verkocht, geen geld aan verdient of überhaupt enge stimulerende inbreng gehad bij hun keuze. Sterker nog ik heb het ze afgeraden en Brenno is daar uiteindelijk in mee gegaan maar die andere begon laatst zelfs over t3 en clen.

Nou blij? Ga nu maar werk zoeken :roflol:

Pls ik heb ze alleen aan een dealer geholpen omdat ze het al via internet wilde kopen. Dan kun je beter zorgen dat ze goed spul krijgen. Uiteindelijk heeft Brenno t nooit gepakt en kreeg zijn vriend griep dus moest na een week stoppen.

Ik heb ze zelf niks verkocht, geen geld aan verdient of überhaupt enge stimulerende inbreng gehad bij hun keuze. Sterker nog ik heb het ze afgeraden en Brenno is daar uiteindelijk in mee gegaan maar die andere begon laatst zelfs over t3 en clen.

Je begint al met excuusjes maken voor het gepost is... Je blijft ook echt een ubermongool he?

Dus ik mag het gesprek posten?

Brb effe tanden poetsen

Hoe kan ik meerdere foto's tegelijk uploaden?

Potentieel reltopic.

hxFQN.gif

Ddcv9.gif

Laatst bewerkt:
meerdere tabs tegelijk openen

potentiele relpage's vanaf hier.

in on first page.

Terug
Naar boven