Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kleuter schiet zusje dood met eigen geweer

Een 5-jarige jongen in de Amerikaanse staat Kentucky heeft zijn zusje van 2 doodgeschoten met zijn eigen geweer. Hij had het geweer verleden jaar gekregen. Het drama voltrok zich dinsdag in het ouderl...Een 5-jarige jongen in de Amerikaanse staat Kentucky heeft zijn zusje van 2 doodgeschoten met zijn eigen geweer. Hij had het geweer verleden jaar gekregen. Het drama voltrok zich dinsdag in het ouderlijk huis in Burkesville.Het wapen - van een merk dat speciaal op kinderen toegespitste geweren onder het motto My First Rifle verkoopt - stond in een hoek van de woonkamer.

My first rifle....zucht.

Ligt er aan waarin je het veranderd denk ik? En of je wel of niet duidelijk maakt dat t veranderd is?

nee, heb al eens ooit piets iets op deze manier verbeterd en een gele kaart voor gekregen, met als comment:

Reden:
-------
Verkloten quotes buiten hok

Geen quotes verkloten, je kent de regels.

daniel20 kon er wel om lachen, terwijl hij normaal nergens de humor van kan inzien dus helemaal voor niks was het niet.
Jij weet hoe je mij moet troosten!

tumblr_me07l8XBOJ1r0zo0do1_250.gif

nee, heb al eens ooit piets iets op deze manier verbeterd en een gele kaart voor gekregen, met als comment:

Reden:
-------
Verkloten quotes buiten hok

Geen quotes verkloten, je kent de regels.

Zit hier al 6 jaar maar heb nog geen seconde naar die regels gekeken :Roflol: Bij de aanmelding ook meteen naar onder gescrold en het ''gelezen'' vakje aangevinkt.:D

Hardnekkige mieren bij de voordeur:mad: Straks maar wat zwaarder geschut inzetten. DIE DIE DIE

verkapte ik-heb-een-ipad-post:)

:mad: Stageplek geregeld, krijg ik net een mailtje dat ze me niet in kunnen plannen in de zomervakantie :fuu:

Top , net voor een afspraak 11:15 krijg ik te horen dat het 15:00 pas is en dat ze dat vermeld hadden ,
errrrrrrrrrrrrrrrrrr NEE :mad:

next......

Terug
Naar boven