AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoe kan je een yt filmpje korter maken. Ik wil graag een liedje hebben zonder alle muziek van dat filmpje. Dat liedje bestaat echter niet meer alleen op dat clipje dus zou graag weten hoe ik dat kan downloaden en bewerken.

TY

Je kan al YT filmpjes downloaden ? plugin ..
dan kan je het gewoon bewerken met windows movie crap thingy...

Nee, dat bewerken met windows movie maker kan ik. Maar het downloaden, ik heb geen flauw benul.

google chrome.

Kan ik met die yt downer ook inkorten?

Ook zo irritant dat de sportschool dicht is, zit net weer lekker in mn trainingsflow.

ey bedankt mannen. Denk dat het gaat lukken

Nou al 4 dagen gvd twee blaren/aften in me mond van een cm doorsnede.

Word elke nacht een paar keer wakker van de pijn.
Kan niet normaal eten, doet ook zeer.
En praten gaat ook lastig.

Ik heb het wel eens vaker, maar nooit met zulke pijn.

Dat is echt verrot brah, heb dat soms ook. Echt nare pijn dat.. Succes:(

Wat is dat met die youtube shit dan. Telkens te vragen of ik mijn echte naam wil gebruiken.

Natuurlijk niet, daarom heb ik toch een nickname gekozen toen ik het account aan maakte.

Als ik nu op "Nee, ik wil mijn volledige naam niet gebruiken" klik dan kom ik in een volgend schermpje, en dan kan ik vervolgens nergens op klikken om het schermpje weg te halen.

geen excuus, wanneer dat gebeurt wacht je gewoon;)
De powercage werd gebruikt door een PL die altijd erg lang bezig is en het squatrek werd gebruikt door twee gasten, allemaal net begonnen. Ben toen maar met tegenzin doorgegaan met de rest van m'n workout :o

Toch nog wel zo goed getraind dat ik echt geen zin meer had om te squatten toen het wel kon. :p

Zit ik mij de hele dag fysiek en mentaal voor te bereiden op een bezoek aan de kapper. Is ie dicht omdat feestdag. Welke feestdag is het eigenlijk. Nog nooit van gehoord.

hemelvaart

:dunno:

Terug
Naar boven