AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sorry man, ik dacht iemand met zo'n schijtkop weet vast een "hoop" over poep.
35c3gr9.jpg

f4dw6w.jpg

Waar blijven m'n pakketjes?!? Tussen 1 en 3 bezorgen, staat de postnl server in een ander werelddeel ofzo? :mad:

K*t zooi, raakte net me enigste vriend kwijt.......
o moet u'm nog verwijderen.......

K*thoer van een docente verplicht ons om 250 pagina's van burgerlijk wetboek 2 uit te printen. Terwijl in een andere wetboek wel de nieuwe flex bv is opgenomen, maar die mag je niet meenemen naar tentamen.

Ovosnovo die mn gebruiker CP heeft verdoet. Wat een doerak.

Of die kerel heeft een gigantische laag make up of iets op z'n armen; OF hier is enorm veel aan geretoucheerd met photoshop...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waarom de **** heeft hij zijn rechterarm in die positie en kijkt hij ernaar terwijl hij aan het curlen is.

moet straks presentatie geven, nu opeens zie ik dat heel mn linkerkant van mn nek staat opgezwollen, net alsof ik er een wespenbeet heb met allergische reactie. Wat een onzin weer.

Join the club, mijn ellenboog is dusdanig opgezwollen dat er eigenlijk geen ellenboog meer in te herkennen is (door tattoo te laten zetten zojuist), dus voor een goed doel.

Maar ik herken die shit, ik heb dat ook, maar dan echt altijd. Bijv. bouwvergadering met opdrachtgever die in het bezit is van een bloedmooie bisj, wat heb ik dan........een huge, rood poepoog. Zulke dingen heb ik elke keer.

Zie je 2 puntjes in je nek ? Dan zou het mijn vrouw geweest kunnen zijn.

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 16:57 ----------

waarom de **** heeft hij zijn rechterarm in die positie en kijkt hij ernaar terwijl hij aan het curlen is.

Gewoon een reverse DB curl

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 16:59 ----------

Sorry man, ik dacht iemand met zo'n schijtkop weet vast een "hoop" over poep.

:roflol::roflol:

Goedemiddag maat !!
alles goed ?

Swagger, ik hoop dat iemand met zoveel swag als jij, dit niet zomaar toelaat. Laat je swag eens op hem los!

fl**ker toch op kansloze sukkel.

Dit kan dus echt niet, Ivo! Doe eens even lief tegen je enige vriend

Tis al voorbij, zulke vrienden hoef ik niet.

Jij bent ook geen persoon voor vrienden.:D

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 15:54 ----------

Ach weetje grote alpha vriend Tatt, ik ben onbereikbaar voor haat.

K*t zooi, raakte net me enigste vriend kwijt.......
o moet u'm nog verwijderen.......

Zucht..................hoop dat jullie ooit, ook over mij zo "warm" spreken.

Kusjes Meso

gelukt snepke :)

Rij ik naar huis, 38 min file. Ben ik bijna thuis, werken alle tellers op me dashboard niet meer.. Fijn.

Terug
Naar boven