- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
fl**ker toch op kansloze sukkel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of die kerel heeft een gigantische laag make up of iets op z'n armen; OF hier is enorm veel aan geretoucheerd met photoshop...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
jezusSorry man, ik dacht iemand met zo'n schijtkop weet vast een "hoop" over poep.
Dit kan dus echt niet, Ivo! Doe eens even lief tegen je enige vriend
Jij bent ook geen persoon voor vrienden.

Ach weetje grote alpha vriend Tatt, ik ben onbereikbaar voor haat.Swagger, ik hoop dat iemand met zoveel swag als jij, dit niet zomaar toelaat. Laat je swag eens op hem los!
[Link niet meer beschikbaar]
Ovosnovo die mn gebruiker CP heeft verdoet. Wat een doerak.

Of die kerel heeft een gigantische laag make up of iets op z'n armen; OF hier is enorm veel aan geretoucheerd met photoshop...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
moet straks presentatie geven, nu opeens zie ik dat heel mn linkerkant van mn nek staat opgezwollen, net alsof ik er een wespenbeet heb met allergische reactie. Wat een onzin weer.
waarom de **** heeft hij zijn rechterarm in die positie en kijkt hij ernaar terwijl hij aan het curlen is.
Sorry man, ik dacht iemand met zo'n schijtkop weet vast een "hoop" over poep.
Swagger, ik hoop dat iemand met zoveel swag als jij, dit niet zomaar toelaat. Laat je swag eens op hem los!
Dit kan dus echt niet, Ivo! Doe eens even lief tegen je enige vriend
Jij bent ook geen persoon voor vrienden.
---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 15:54 ----------
Ach weetje grote alpha vriend Tatt, ik ben onbereikbaar voor haat.
K*t zooi, raakte net me enigste vriend kwijt.......
o moet u'm nog verwijderen.......
Rij ik naar huis, 38 min file. Ben ik bijna thuis, werken alle tellers op me dashboard niet meer.. Fijn.
Hij kijkt hoe laat het is, wat onpraktisch is want de horloge staat niet zijn kant op.waarom de **** heeft hij zijn rechterarm in die positie en kijkt hij ernaar terwijl hij aan het curlen is.