Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Je hebt vast aidstot zover nog geen bloed gevondne in mijn kwak, alleen teelbalkanker is wel in mijn familie voorgekomen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt vast aidstot zover nog geen bloed gevondne in mijn kwak, alleen teelbalkanker is wel in mijn familie voorgekomen
Wat een onzin, je kunt zo switchen van huisarts.mn ouders zeggen dat het een heel gedoe is om van dokter te veranderen met verzekeringen etc. en daar hebben ze geen zin in want ze vinden deze dokter goed genoeg
klopt.. de verzekering staat er los van. Jij mag iedere arts kiezen die je wil.Is inderdaad geen probleem en met een belletje gebeurd...
klopt.. de verzekering staat er los van. Jij mag iedere arts kiezen die je wil.
maar over AAS maak ik me niet druk, ik ben 100% clean. nog nooit dronken geweest, nooit een trekje van een sigaret gehad oiden tot zover ik weet heeft er niemand creatine door mn fristi gedaan
Jah en? jij hebt 1 gram trenJij hebt vast 500 test e, 400mg Deca Durabolin, 20mg nolvadex.

Je zit zeker elke dag 10 keer pagga te slaan en nu heb je last van jeballen minder pagga slaan f**gotmaar over AAS maak ik me niet druk, ik ben 100% clean. nog nooit dronken geweest, nooit een trekje van een sigaret gehad oiden tot zover ik weet heeft er niemand creatine door mn fristi gedaan
---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 22:03 ----------
mn ouders zeggen dat het een heel gedoe is om van dokter te veranderen met verzekeringen etc. en daar hebben ze geen zin in want ze vinden deze dokter goed genoeg
Herkenbaar... Ik zie de opgaven van kans berekenen nog voor me: in een vaas zitten 15 knikkers. 5 rode knikkers, 5 groene knikkers en 5 blauwe knikkers. Hoe groot is de kans dat als je er 3 knikkers uithaalt, zonder dat je ze terug legt, dat het dan 3 blauwe zijn?![]()
WTF?!! Deze opgave had ik vandaag PRECIES. Maaja heb wisk*t toch verknalt en ga toch niemeer over dus yolo alle pw gewoon 1en halen hahahahaha
#yolo #swag #werkloos #kansloos #foreveralone #virginWTF?!! Deze opgave had ik vandaag PRECIES. Maaja heb wisk*t toch verknalt en ga toch niemeer over dus yolo alle pw gewoon 1en halen hahahahaha
#yolo #swag #werkloos #kansloos #foreveralone #virgin
Succes met je oh zo mooie toekomst.![]()
Maar jij hebt eckte swag. Dat kan je niet faken.

Je zit zeker elke dag 10 keer pagga te slaan en nu heb je last van jeballen minder pagga slaan f**got
WTF?!! Deze opgave had ik vandaag PRECIES. Maaja heb wisk*t toch verknalt en ga toch niemeer over dus yolo alle pw gewoon 1en halen hahahahaha
Srs? Wees toch niet zo'n f**got als ik vroeger was, krijg je spijt van..