MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

leeg, back to bed. Night.

en weer terug :roflol: Dat beetje bruiswater wou ook terug vrijheid.

Wat een ****ing ellende weer, en dit doeffe temperatuurtje helpt niet veel.
Dezelfde klier voel ik echt gloeien, enige verschil met vorige week is dat die cyste nu niet meer op mn luchtpijp drukt.

Laatst bewerkt:
en weer terug :roflol: Dat beetje bruiswater wou ook terug vrijheid.

Wat een ****ing ellende weer.
Pittig.
20ssth5.png

ik snap hem niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

K*t mug!!
I dont know where the **** you are, but I will find you and I will kill you !

Pffff

Gevonden en afgeslacht. Ik kan weer (na 1,5 uur geslapen te hebben) gaan proberen te slapen..

K*t mug!!
I dont know where the **** you are, but I will find you and I will kill you !

Pffff

Gevonden en afgeslacht. Ik kan weer (na 1,5 uur geslapen te hebben) gaan proberen te slapen..

Nu weet ik zeker dat je kloontje bent :roflol:

Sowieso ben je erg eenzaam dat je deze onzin 's nachts posts en je average post count ook al op 28 zit

Denk een gevalletje van
[afbeelding niet meer beschikbaar]

OT: Straks 2 tentamens

Laat ik m'n ontbijt vallen #%$#*
Brinta everywere.....FML!

Pls laat dit niet zo'n dag worden...

Nu weet ik zeker dat je kloontje bent :roflol:

Sowieso ben je erg eenzaam dat je deze onzin 's nachts posts en je average post count ook al op 28 zit

Denk een gevalletje van
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk maar lekker wat je wilt, alsof mij dat wat kan schelen :')
Geloof dat dit een 'wat verpest jouw dag' topic is, welke ik ook gebruik daarvoor. (Jij overigens niet). En of dit nu snachts is (de reden dat mn dag grotendeels verpest) of overdag is volgens mij toch best mijn zaak.

Hopelijk ben je niet zo'n kinderachtige meeloper die op alles wat ik stuur (ookal is het wel serieus) domme opmerkingen loopt te maken; zou fijn zijn ;)
Maar wegjagen doe je me niet :)

Denk maar lekker wat je wilt, alsof mij dat wat kan schelen :')
Geloof dat dit een 'wat verpest jouw dag' topic is, welke ik ook gebruik daarvoor. (Jij overigens niet). En of dit nu snachts is (de reden dat mn dag grotendeels verpest) of overdag is volgens mij toch best mijn zaak.

Hopelijk ben je niet zo'n kinderachtige meeloper die op alles wat ik stuur (ookal is het wel serieus) domme opmerkingen loopt te maken; zou fijn zijn ;)
Maar wegjagen doe je me niet :)

Neuken?

Terug
Naar boven