- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Ehmm weet niet of ik er dan nog benDenk uur of 1 weer terug.
Yeeeehhh.
Als meezit ben ik rond 1uur net klaar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ehmm weet niet of ik er dan nog benDenk uur of 1 weer terug.
Yeeeehhh.
Dat het een verzamelnaam is danwel een naam voor meerdere bedrijven die samen gegaan zijn wilt niet zeggen dat de herkomst ook uit t samengaan is voortgevloeid he
De naam komt van de achternaam van de oprichter, August Horch, waarvan Audi de Latijnse vertaling is [1?
Zeggen dat je slecht geslapen hebt is opzich niet zeiken. Niet willen trainen ómdat je slecht geslapen hebt wel..maar dat doe ik niet he
Als je kijkt naar topic naam dan is dit sowieso een zeik topic :')
Nou ... Horsch, dus de eerste audi, had het eerste bedrijf wat die nadien heeft opgegeven.
Nadien is die terug met een bedrijf begonnen met naam Horsch. Daarna met partnership van
enkele andere bedrijven. Iets met legal issues en namen is het eigenlijk Horsch dus Audi
overgestapt naar Auto Union en nog iets met DI. Was pas nog een hele rapportage over op Discovery

Ach, sommige zijn ziek en komen op dbb..?
(Niet dat t mij wat boeit hoor, lekker doen wat je zelf wilt)

'Sup Bryce?Wie?
---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 10:46 ----------
Hahahaha fok jezelf maar lekker op :')
Doe je toch zelf, niet ik
Haha daar komen die ringen vandaan toch? Naam is gewoon van de originele oprichter![]()
Nou nee, want die naam mochten ze niet meer gebruiken. Daarom dat ze dus nu een afkorting hebben
van de verschillende automerken. Maar uiteindelijk is het inderdaad terug audi geworden in de mond.
Wie?
---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 10:46 ----------
Hahahaha fok jezelf maar lekker op :')
Doe je toch zelf, niet ik
heb je al een dikke persoonlijke powerlifter op dit forum die je beschermt voor het kwaad ?

heb je al een dikke persoonlijke powerlifter op dit forum die je beschermt voor het kwaad ?

)Heb ik die nodig dan? Ik red het prima alleen
(welk kwaad?)

Stelt niemand zich meer voor tegenwoordig ?
O k*t weer warm etc , zo dat ook weer gehad............