- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Dat is inderdaad het perfecte moment om op dbb te gaan chatten.
+1
Daar schiet je echt wat mee op

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

het is bijna 27 graden hier en ik moet een essay schrijven van 10 pagina's over een dooi onderwerp
ohja dat moet ik dus morgen inleveren
en ik had er nog niet zo veel aan gedaan
ehm.. niks zegmaar
its fc time

Ik was nog naar beneden gegaan en had mijn dikke reet geplant in de zetel met wat eten, drinken en de kat. Wil ik de tv aangezettenvergeten tv stuk. Dan maar terug naar boven
Hé, moet jij niet iemand stalken fzo?
Ik wou rond 23uur gaan slapen en ik heb het nog 3.45uur weten wordenEn dat verpest mijn dag behoorlijk!

haha idd.. was even mn ontbijt aan het eten
zo toch maar echt aan de slag

Ik was nog naar beneden gegaan en had mijn dikke reet geplant in de zetel met wat eten, drinken en de kat. Wil ik de tv aangezettenvergeten tv stuk. Dan maar terug naar boven
Hé, moet jij niet iemand stalken fzo?
Ik wou rond 23uur gaan slapen en ik heb het nog 3.45uur weten wordenEn dat verpest mijn dag behoorlijk!

nou, 250 km naar beneden wel. werd vanmorgen behoorlijk mn bed uit gedonderd
Was post aan het doen, begint het ziek te regenen. Ik schuilen onder een boom in m'n zwembroek+T-shirt. Blijft keihard regenen + onweer, papa opgebeld om me op te halen![]()
DBB is voor sommige hier echt te belangrijk.
Stroom eruit en toch nog posten ?.

Ik doel meer op het feit dat ik andere dingen dan op dbb posten aan me kop heb als bliksemSmartphone is idd erg moeilijk om dan nog te gebruiken![]()