MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

helemaal lam met mn hand op een gloeiende bbq geleund, handpalm is 1 blaar.

Ik was nog naar beneden gegaan en had mijn dikke reet geplant in de zetel met wat eten, drinken en de kat. Wil ik de tv aangezetten :fuu: vergeten tv stuk. Dan maar terug naar boven :(

Hé, moet jij niet iemand stalken fzo? :mad:
Ik wou rond 23uur gaan slapen en ik heb het nog 3.45uur weten worden :fuu: En dat verpest mijn dag behoorlijk!

Bahbah..je zal nu wel lekker fit zijn dan? :p

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 12:37 ----------

haha idd.. was even mn ontbijt aan het eten
zo toch maar echt aan de slag

Dat zeg ik ook steeds als ik moet leren voor mn 3 tentamens; ja, nog ffffffffe en dan aan de slag :p

Ik was nog naar beneden gegaan en had mijn dikke reet geplant in de zetel met wat eten, drinken en de kat. Wil ik de tv aangezetten :fuu: vergeten tv stuk. Dan maar terug naar boven :(

Hé, moet jij niet iemand stalken fzo? :mad:
Ik wou rond 23uur gaan slapen en ik heb het nog 3.45uur weten worden :fuu: En dat verpest mijn dag behoorlijk!

Tv stuk?

Koop nieuwe dan? :trollface:

Mijn ''verpesters van de dag'':

Wel vroeg in slaap gevallen, maar om 3 uur (ofzo) wakker geworden en was veelste warm om weer te kunnen slapen. Uiteindelijk toch weer in slaap gevallen, maar door de wekker heen geslapen dus net (ja..FU, net) pas wakker.:(
Gelukig niet heel veel te doen vandaag, behalve leren leren leren.
En de belastingdienst is weer eens lekker langzaam als het gaat om uitbetalen:mad:

EDIT: En een klote examenrooster..ik zit van 10:00 uur tot 13:00 uur en van 13:45 uur tot 14:45 uur NIKS te doen :')

vandaag geen onweer in groningen :(

Was post aan het doen, begint het ziek te regenen. Ik schuilen onder een boom in m'n zwembroek+T-shirt. Blijft keihard regenen + onweer, papa opgebeld om me op te halen :o

waahhh bliksem ingeslagen. stroom eruit!

DBB is voor sommige hier echt te belangrijk.
Stroom eruit en toch nog posten ?.

Terug
Naar boven