mark1986
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
wor dje gekickt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wor dje gekickt
Inderdaad dit, en ga vervolgens naar configuratiescherm, software, en fl**ker excel van je computer.kijk is naar je celeigenschappen. waarschijnlijk staat hij op de verkeerde waarde
gewoon het programma uitzetten, heb je er geen last meer van
Dit kwam pas helemaal aan het einde toen hij het telefoongesprek ging opnemen om mijn nieuwe contract in orde te maken.
Net bijna een half uur een verkoper van KPN aan de lijn gehad, die een "mooie aanbieding" voor me had voor het verlengen van mijn mobiel abonnement. Nou, de aanbieding was al niet zo denderend, maar wel iets waar ik akkoord mee kon gaan... "vergeet" die gast gewoon te vermelden dat bij deze aanbieding niet gebruikte belminuten/sms'jes niet overgenomen konden worden naar de volgende maand.Dit kwam pas helemaal aan het einde toen hij het telefoongesprek ging opnemen om mijn nieuwe contract in orde te maken.
Ik dus: "Dat had u eerder moeten vermelden." Hij: "Ja, mevrouw, daar heb ik niet bij stil gestaan." Ik: "Jaaaaa hoooooor, dat geloof ik niet. Ik vind het een vuile truc, ik vind het zo smerig dat de hele deal niet doorgaat."![]()
Heb ook opgehangen. Ik hoop dat ze dat heel goed hebben opgenomen bij KPN en dat die homo flink op z'n fl**ker krijgt, vuile tyfuslijer. :shoot:
Net bijna een half uur een verkoper van KPN aan de lijn gehad, die een "mooie aanbieding" voor me had voor het verlengen van mijn mobiel abonnement. Nou, de aanbieding was al niet zo denderend, maar wel iets waar ik akkoord mee kon gaan... "vergeet" die gast gewoon te vermelden dat bij deze aanbieding niet gebruikte belminuten/sms'jes niet overgenomen konden worden naar de volgende maand.Dit kwam pas helemaal aan het einde toen hij het telefoongesprek ging opnemen om mijn nieuwe contract in orde te maken.
Ik dus: "Dat had u eerder moeten vermelden." Hij: "Ja, mevrouw, daar heb ik niet bij stil gestaan." Ik: "Jaaaaa hoooooor, dat geloof ik niet. Ik vind het een vuile truc, ik vind het zo smerig dat de hele deal niet doorgaat."![]()
Heb ook opgehangen. Ik hoop dat ze dat heel goed hebben opgenomen bij KPN en dat die homo flink op z'n fl**ker krijgt, vuile tyfuslijer. :shoot:
Als je abonnement bijna ter einde is moet je standaard opbellen om te zeggen dat je wilt opzeggen omdat je de zelfde telefoon goedkoper bij een ander kan krijgen. Krijg je nog een veel betere aanbiending.
Ik kreeg €5 korting gehele looptijd
50% korting 1ste 9 maanden
3000 sms per maand (heb ik niks aan, maar goed xd )
en ik hoefde geen €190 extra te betalen voor het toestel
Als je abonnement bijna ter einde is moet je standaard opbellen om te zeggen dat je wilt opzeggen omdat je de zelfde telefoon goedkoper bij een ander kan krijgen. Krijg je nog een veel betere aanbiending.
Ok... ik baal als ik hier weer tijd in moet steken, maar goed, die eikel heeft mij ook al een half uur van mijn leven gekost en dit is misschien wel de moeite waard, misschien dat KPN met iets kan komen om dit weer goed te makenGouden tip, mail hun hier ook over. Niet elke opname beluisteren ze. Dus wil je dat hij op z'n donder krijgt, mail hier dan over.
Weet niet hoe dat bij KPN zit, maar bij ons (Telenet) krijg je een enquete bij elke telefoon via mail. Hierin kan je dan meegeven wat je ervan vond. Als klanten daar iets noteren...Spreken ze er ons zoiezo over aan.

Klinkt inderdaad veel beter dan wat ik net aangeboden kreeg. Thanks voor de tip!Als je abonnement bijna ter einde is moet je standaard opbellen om te zeggen dat je wilt opzeggen omdat je de zelfde telefoon goedkoper bij een ander kan krijgen. Krijg je nog een veel betere aanbiending.
dit.
ze willen in deze tijd gewoon klanten winnen, en zijn bereid hier een hoop korting voor te geven.
kijk maar naar al die ipad acties als je overstapt
daar heb ik wel oren naar... 
kijk is naar je celeigenschappen. waarschijnlijk staat hij op de verkeerde waarde
Ik heb gekeken (ben niet zo'n super held daarin) welke hij bij elkaar op telt, en heb deze zelfs nogmaals opnieuw gedaan. Gewoon =(cel+cel+cel+cel) maar hij telt niet goed bij elkaar op.
Waar zou ik die waarde moeten vinden?
Ok... ik baal als ik hier weer tijd in moet steken, maar goed, die eikel heeft mij ook al een half uur van mijn leven gekost en dit is misschien wel de moeite waard, misschien dat KPN met iets kan komen om dit weer goed te maken
Klinkt inderdaad veel beter dan wat ik net aangeboden kreeg. Thanks voor de tip!
iPad acties?daar heb ik wel oren naar...
![]()
doe eens =COUNTA(A1:A20)
A1:A20 in te vullen zelf door de cellen die je wilt optellen
.
Hoef je dat nog te vragen?