XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat is het hem, zo groot zijn die krengen niet, gewoon simpel gril kippie voor zo'n oven/grill combi ding.
Kom daardoor veel te hoog uit met alles, behalve carbs :P

Also! Ik snap m. Ja die dingen zijn echt super vet.
Maar als je het vet eraf snijdt, dan komt het vast wel goed met je kipje

Ja maar oh zo lekker :(
Ach dan maar bulkdagje erdoorheen, kan geen kwaad (hoop ik).

35ce0606-4020-406d-98d8-1f089d0cff49.jpg

Ik kom er zojuist achter dat ik m'n korte broeken van vorig jaar niet meer pas. Beenspieren blijkbaar behoorlijk toegenomen.
Enerzijds leuk, anderzijds minder.

En ik dacht dat ik de enige was die van die filmpjes keek. Ben blijkbaar niet de enige. Jeujjj

Ik kom er zojuist achter dat ik m'n korte broeken van vorig jaar niet meer pas. Beenspieren blijkbaar behoorlijk toegenomen.
Enerzijds leuk, anderzijds minder.

En ik dacht dat ik de enige was die van die filmpjes keek. Ben blijkbaar niet de enige. Jeujjj
Je bent gewoon dikker geworden meid

Hoeveel squat je Lm

Die kakeltrut van hiernaast.

Meisje die ik net tegenkwam in de super hier in gouda en vroeg of ik een strakke broek vanavond aan kon doen vanwege mijn derriere waar ze in gaat knijpen :(

Dat mijn mediaplayer, me externe HD in ene niet meer ziet of zegt dat er niks op staat! :mad:

Vandaag ook gebraden kip liggen opzoeken...heb uiteindelijk voor de gebraden kip/100 gr gekozen.

Nou ik had blijkbaar de verkeerde gekozen bij myfitnesspal, moest de gegrilde kip variant hebben.
Scheelt toch even 1000kcal en 90gr vet, nu zit ik alsnog precies goed qua waardes voor vandaag :)

Vandaag ook gebraden kip liggen opzoeken...heb uiteindelijk voor de gebraden kip/100 gr gekozen.
Op voorhand wegen, vel eraf halen, vlees opeten en alle restjes opnieuw wegen. Dan weet je toch hoeveel vlees je hebt opegeten? :dunno:

Op voorhand wegen, vel eraf halen, vlees opeten en alle restjes opnieuw wegen. Dan weet je toch hoeveel vlees je hebt opegeten? :dunno:
Heb ik gedaan :D en daarom gekozen voor de gebraden kip/100 gr.

Was uiteindelijk 900 gr vlees volgens de berekening...al is dat vrij veel :p

Terug
Naar boven