Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Je hebt dus totaal niet begrepen wat ik Suus verweet. Ik heb ook voor jouw beperkte intelligentie respect.
Trium,arrogantie is je niet vreemd. Het is niet omdat jij denkt dat je met mij de vloer hebt aangeveegd dat dat ook het geval is, nietwaar.
cliffs, cliffs!!!:popcorn:

true, maar gezien de hoeveelheid mensen die al de vloer met jou hebben aangeveegd terwijl jij met vol vertrouwen bleef denken dat je het bij het rechte eind had is zn stelling wel aannemelijk:roflol:

Angelus, de zelfverklaarde intellectueel die meer trollt dan ernstig debatteert. Haal je penis maar uit Triums aars.

hello-phaggot-police-yup-its-yasmine-again.png

t*fus volk van lokale pizza bakker die weer geen knoflooksaus mee geeft. Dus ik bel op of ze t nog ff langs komen brengen. Die kerel: ja je kwam ophalen dus kom zelf maar ophalen. Dus ik zeggen dat ik dan een nieuwe pizza wil omdat die dan koud is.

Ja meneer dat gaat niet.

Heb die pizza daar tegen de deur aan geflikkerd en heb maar broodje kebab gehaald :o

Strong roidrage :fuu:

t*fus volk van lokale pizza bakker die weer geen knoflooksaus mee geeft. Dus ik bel op of ze t nog ff langs komen brengen. Die kerel: ja je kwam ophalen dus kom zelf maar ophalen. Dus ik zeggen dat ik dan een nieuwe pizza wil omdat die dan koud is.

Ja meneer dat gaat niet.

Heb die pizza daar tegen de deur aan geflikkerd
en heb maar broodje kebab gehaald :o

pics or it didnt happen

Ja meneer dat gaat niet.

Heb die pizza daar tegen de deur aan geflikkerd en heb maar broodje kebab gehaald :o

internet held

had dan de pizza opgegeten EN kebab gehaald. is toch potverdomme zonde man

Ja meneer dat gaat niet.

Sohardcore.jpg

Eigenlijk heeft ie zijn pizza gewoon opgegeten en heeft hij de knoflooksaus niet eens gemist

eet je trouwens pizza met knoflooksaus??

Het zusje van xyzyx die weer vet aan het zeiken is.

er zit een 9,5/10 dbb standaards wijf aan het zwembad en er zitten 3 superbeta jongens als hondjes om haar heen te whiteknighten. het erge ervan is dat één van die jongens als vriend van haar mee op vakantie is, gewoon keiharde friendzone. wat nog erger was was dat een andere superbeta skinny whiteknight net voor haar bij het zwembad 10 keer ging opdrukken. ik snap echt niet dat je als jongen zo hard kan falen. snij dan gelijk je derde been er af.

Tis verdomme warm! Zweet staat al de heledag in mn bilnaad :(

er zit een 9,5/10 dbb standaards wijf aan het zwembad en er zitten 3 superbeta jongens als hondjes om haar heen te whiteknighten. het erge ervan is dat één van die jongens als vriend van haar mee op vakantie is, gewoon keiharde friendzone. wat nog erger was was dat een andere superbeta skinny whiteknight net voor haar bij het zwembad 10 keer ging opdrukken. ik snap echt niet dat je als jongen zo hard kan falen. snij dan gelijk je derde been er af.
En jij zit op dbb ipv op haar af te stappen en te tonen hoe alpha je bent. :)

Terug
Naar boven