MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Snel snel via marktplaats een Tomtom gehaald, onderweg kwam ik erachter dat alles behalve de Nederlandse kaart erop stond :(
Te dom (triest) om niet terug tegaan naar die rijke stinkerds... Dus snel snel zoeken op marktplaats voor iemand die Tomtom kaarten installeerd... Gebeld en werd mij wijsgemaakt dat het tussen 30-45min zou duren. Erheen gegaan, uur rondgereden en eten gehaald, kom ik aan, was het NOG niet klaar... 30min zegt ie, 40min later weer aangekomen, NOG niet klaar.. 10min voor de deur gewacht tot het eindelijk klaar was...
Toen vertrokken waar ik naar toe moest....... Waren ze al weg want het duurde te lang.... :(

(ik voel me goed genaaid zonder climax)

Zo, met de Tomtom kom je nog is ergens :o
k*t man , feel sorry karma is on the way....

Film gedownload die gedubbed is in het Hindi. :fuu:

Me vinger zat net tussen de wielen (rc auto) en ik gaf vol gas :roflol:
gelukkig heb ik geen gevoel in me rechter hand, althans 78% niet......

hee DAT is BALEN! ZEG!... :( MAG ik vragen waarom je GEEN gevoel meer in je Rechterhand hebt.............?? Althans voor 78% niet?

Groetjes,
14nuvs.png
14nuvs.png

hee DAT is BALEN! ZEG!... :( MAG ik vragen waarom je GEEN gevoel meer in je Rechterhand hebt.............?? Althans voor 78% niet?

(Groetjes,
14nuvs.png
14nuvs.png
)
:roflol::roflol: /\.
Ik ben is een keer dwars door een raam gegaan en toen te snel me arm terug getrokken,
resultaat een snee over de hele breedte van me pols. net geen slagader geraakt maar wel pezen..

ziekenhuis vertelde me dat het goed zou komen , maar dat is dus nooit gebeurd :(

14nuvs.png
:cool:

:roflol::roflol: /\.
Ik ben is een keer dwars door een raam gegaan en toen te snel me arm terug getrokken,
resultaat een snee over de hele breedte van me pols. net geen slagader geraakt maar wel pezen..

ziekenhuis vertelde me dat het goed zou komen , maar dat is dus nooit gebeurd :(

14nuvs.png
:cool:

Aj, verder geen last van?
14nuvs.png
14nuvs.png

Godkolere, ben je wat ouder - denk je voorbij dat eindeloze "Mag niet van mijn ouders" gezeur.
Kan m'n vriendin hier geen 4 dagen blijven omdat d'r vader het te lang vind.
Zuuuuuuuuuuuucht, gaan we dit weer krijgen.

Natty benen staan er beter bij als die van mij :( :(

:fuu: net teweten gekomen dat ik een boek moet lezen voor mijn 2e zit.
In 't begin van de vakantie had ik mijn opdracht vlug gelezen en zag enkel staan: presentatie geven en speech schrijven. Dus ik dacht 'ooooh chill!'. Ik wil die vandaag maken, lees mijn opdracht opnieuw:
Gebruik de inzichten uit het boek (Reclame, dood of levend) om de marketingmanager van het A-merk te overtuigen

:fuu: heeft iemand het boek 'Reclame: dood of leven' van Fons Van Dyck gelezen? Is een presentatie van 10min en heb niet veel zin om heel dat boek te lezen en 25€ te betalen ...

Terug
Naar boven