- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ach ja je vervoersmiddel doet het nog...bloedspetters er nog af gekregen? Zo niet moet je nagellakremover gebruiken helpt wel.Ja hoor, thanks for caring
Dat konijntje daarentegen is niet zo heel meer.
Ach ja je vervoersmiddel doet het nog...bloedspetters er nog af gekregen? Zo niet moet je nagellakremover gebruiken helpt wel.

Ja zou ik maar doen zou zonde zijn van je witte lak.Haha, er is niks op hoor denk ik. Ga zo maar even checken want hij is helemaal wit.![]()
Ach ja je vervoersmiddel doet het nog...bloedspetters er nog af gekregen? Zo niet moet je nagellakremover gebruiken helpt wel.

Nee hoor, don't worry..als het zo chemisch zou zijn dan was het wel erg slecht voor je nagels.
Nee hoor, don't worry..als het zo chemisch zou zijn dan was het wel erg slecht voor je nagels.
.
AwwwNagellakremover is bijtend, en je moet geen bijtende stoffen op verf doen tenzij je het eraf wilt hebben.
Ik spreek trouwens uit ervaring, ging namelijk ooit mijn stickers er afhalen en mijn lak kwam dus mooi mee hele kap moeten overspuiten![]()
Jordy laat ik jou 1 ding uitleggen;
Stop met heel de tijd mijn posts quoten en vragen om mijn aandacht want je bent een irritant k*tjong die een beetje indruk probeert te maken op de big boyz hier.

Ze heeft mijn hart gebroken ...
Zal ik haar breken ? Of ik kan ook haar relatie breken gelijk vorige keer![]()

Ik zou haar bij haar haar pakken, op de grond smijten en haar keihard in haar aars nemen.Ze heeft mijn hart gebroken ...
Zal ik haar breken ? Of ik kan ook haar relatie breken gelijk vorige keer![]()
Pak dr allerbest vriendin
En doe natuurlijk alsof t je geen fl**ker kan schelen![]()

Ik zou haar bij haar haar pakken, op de grond smijten en haar keihard in haar aars nemen.
Pak dr allerbest vriendin
En doe natuurlijk alsof t je geen fl**ker kan schelen![]()

Wat ben jij wreed!dat zou jij ook doen natuurlijk..
---------- Toegevoegd om 00:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:43 ----------
jaa joh en daarna in stukjes snijden en met nasi opeten..