XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gister avond voor het eerst in een paar jaar bij de McD gegeten, vanmorgen en de 2x erna was mn pis fluor-geel. Ochtendpis is doorgaans goed donker geel, maar dit gaf haast licht. Ik weet niet wat ze met dat "voedsel" doen maar gezond is het niet :eek:

Gister avond voor het eerst in een paar jaar bij de McD gegeten, vanmorgen en de 2x erna was mn pis fluor-geel. Ochtendpis is doorgaans goed donker geel, maar dit gaf haast licht. Ik weet niet wat ze met dat "voedsel" doen maar gezond is het niet :eek:

dat heb ik et zelfde met multivit :P

Gewoon meer drinken jongens, ik heb het bij geen een van de 2 :D

Word een leuk figuur, ga vaker en je leert een leuk contact met de dames op te bouwen. Zeker als je een beetje een fatsoenlijk lichaam hebt (je traint toch?) zijn ze hartstikke blij met je. O ja, poets je tanden. En er is inderdaad meer dan alleen k*t. Er is: aandacht, lekker knuffelen, samen lachen. verliefdheid, sport, lezen, internetten, gewelddadige videogames spelen, junkfood eten, 2cb, werk, school, leuke mensen, muziek, stadswandeling maken, kleding kopen, nieuwe mensen leren kennen, een wijs man worden, ergens wat drinken, je kamer opnieuw inrichten, en nog meer van die shit. Allemaal afleiding van het feit dat je het leven UITZIT! En dat je wacht op de dood. In de tussentijd leid jij jezelf af met allemaal shit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nou trenchmouth als jij niks met deze opsomming doet weet ik het ook niet meer:p

Waar vind je Muffy?:p

[Link niet meer beschikbaar]

jullie zouden samen iets moeten beginnen :D

Nah, Trenchtmouth voelt een innerlijke weerstand bij hem opkomen, als ik bepaalde voorstellen voor hem neerleg op zijn glimmende deurmat. Soms moet je op andere manieren een ingang bij iemand vinden:)

haha daar lijken ze nu wel beide aardig geschikt voor, maar kan eerst misschien nog wat comedy uit voort komen voor beta/cringe thread hoop ik :cool:

er was toch al iemand die je wilde meeten crypto van dit forum? kan dat niks leuks worden?

Waar vind je Muffy?:p

[Link niet meer beschikbaar]

Het kan idd beetje muf ruiken daar

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 12:46 ----------

Ik groei er anders goed op, na de training Mac of BK, wel zo min mogelijk brood, dus dubbel whopper of twee quarterpuonders en van 1 de broodjes wegflikkeren en zeker geen friet of cola erbij.

er was toch al iemand die je wilde meeten crypto van dit forum? kan dat niks leuks worden?
Je begint een beetje zoals een vriendin van mij te praten. Straks begin je nog over mijn chaotische en stinkende kamer, mijn levensstijl en voordat je het weet begin je over KINDEREN!:eek:

Calm the **** down mate. En luister hier naar:

Je begint een beetje zoals een vriendin van mij te praten. Straks begin je nog over mijn chaotische en stinkende kamer, mijn levensstijl en voordat je het weet begin je over KINDEREN!:eek:

Achterstevoren gedraaid?

Het kan idd beetje muf ruiken daar

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 12:46 ----------

Ik groei er anders goed op, na de training Mac of BK, wel zo min mogelijk brood, dus dubbel whopper of twee quarterpuonders en van 1 de broodjes wegflikkeren en zeker geen friet of cola erbij.
Sick c*nt

u hurtin me brah!
goed nummer!

@Tsn:
It+s+fine.+Bro+hug+_83a4232a840a808dd586956d3f1307ab.jpg

• Like
Waarderingen: Tsn
haha

Me hele training verpest door die klungels in de sportschool... ben er echt helemaal klaar mee

Terug
Naar boven