- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
I see what you did there
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gratis extra eiwit?

verdomme wat de fak school!!
![]()
![]()
Kan niet eens inloggen op blackboard, en geen mail sturen naar de helpdesk
ik heb er al zoveel berichten naar gestuurd en altijd reply gehad, dit is de eerste keer dat ik dit voorheb.
Trouwens nog 10 minuten hiervoor zelf een mail gehad van de helpdesk.
Opbellen en vragen wat die onzin betekendeVannacht van een dronken chick een bericht gekregen met enkel hartjes in, dunno Hoe ik moet reageren :')
Was zij het of was het een prank van iemand anders? En als zij het was weet ik niet of ik iets mee wil beginnen?
No pics
zal ik langskomen? gaan we de boel is flink uitpakkenIk moet al 2 weken lang m'n koffer uitpakken.
Nog steeds niet gedaan.

MooiZie dat ik gisteren zonodig 10 self defense pens moest kopen, drank en online is een slecht combi, had het al vroeger met naar telsell kijken.

Gvd bushalte gemist, nu kan ik 1km ofzo te voet doen en het is behoorlijk koud![]()
het was gewoon f*cking donker en meestal kijk ik naar de lichten van het trappistencafé, want hierna moet ik afstappen, maar die lichten waren al uit 

het was gewoon f*cking donker en meestal kijk ik naar de lichten van het trappistencafé, want hierna moet ik afstappen, maar die lichten waren al uit
OT: strong wtf, soms mis ik mijn grootmoeder wel.
Onlangs reden mijn moeder en ik naar Antwerpen en had bijna gezegd: 'hey, we zijn vlak bij ons grootmoeder, we kunnen nadien misschien even stoppen?' Maar dan besef je opeens dat ze er niet meer is.
Straks ook het eerste familiefeest zonder haar.
Nu ben ik the hangover III aan het zien en wordt hetzelfde lied als op haar begrafenis gespeeld![]()