MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Natural mijn reet.

Die Alon Gabbay, dat is echt een vieze Duitser.. Hij blijft maar volhouden dat hij natty is, eergisteren had hij zelfs weer een filmpje geupload met als titel 'Natural Bodybuilding Workout' (zie spoiler). Year round zo droog staan, en dan heeft hij de grootste moeite met 45kg inclined dumbbell press. 46kg red ik nog vrij makkelijk meerdere reps en correcte ROM. En dan huilie huilie doen als mensen hem beschuldigen van AAS gebruik, hij had zelfs een video gemaakt om zich te verdedigen.. :roflol:

Laatst bewerkt:
Regen...
Vanochtend zo'n koude drup regen IN mijn oor.. ieuw.
En vanmiddag doodleuk nog een keer.

Volgende keer gewoon oordopjes in als het regent zelfs als de muziek uit staat. In de regen fietsen swah, daar heb je regenpakken voor, maar waterdruppels in je oor...

Regen...
Vanochtend zo'n koude drup regen IN mijn oor.. ieuw.
En vanmiddag doodleuk nog een keer.

Volgende keer gewoon oordopjes in als het regent zelfs als de muziek uit staat. In de regen fietsen swah, daar heb je regenpakken voor, maar waterdruppels in je oor...

Oorwarmers of muts?

Hitler wel.

Nou ja, hij heeft het welgemeend geprobeerd...

juist, want er hebben ooit dat getal vrouwen op aarde geleefd...

dat aantal komt niet uit boven de 100 miljard wed ik:)

Ja maar in alle andere dimensies bij elkaar geteld

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:15 ----------

Het gaat hier idd om vrouwen, dus niet om dieren. Dus terug af bij 0 !

Oh als we dieren meetellen dan zitten we op 27

Ja maar in alle andere dimensies bij elkaar geteld

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:15 ----------

Oh als we dieren meetellen dan zitten we op 27

mag je eerst bewijzen dat er meer dan 1 dimensie bestaat:kiss:

Terug
Naar boven