AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

****ing rouwkaart in de bus, nu nergens meer zin in, afspraak gecancelled.:fa:

ik moet een hele site aanpassen naar mijzelf (geript) maar ben zo stoned as een deurknop

Weer terug in nl :(
En mn nichtje die ik heel lang niet heb gezien is lekker geworden ???
Strong insest ik weet het :o

En nee heb geen pics :trollface:

Ik ga hem niet missen, kindernetgangster.

Maar nu ik het zo bekijk dunt de oude garde wel flink uit.. en daar schaarde ik jimmy niet onder.
Maar wel lui net als klaas of thomastog.
Ja het duurt niet lang of wij zijn de oude garde.. Times are changing my friend. Trolls are advancing upon this board and will not stop until there's notin' left.

Ja het duurt niet lang of wij zijn de oude garde.. Times are changing my friend. Trolls are advancing upon this board and will not stop until there's notin' left.
Zeg dat wel brah, ik voel me ook steeds ouder worden! Al die nieuwe gastjes terwijl nog niet zo lang geleden ik hier de 'nieuwe' was :(

Times are changing, changing indeed brah!

Zeg dat wel brah, ik voel me ook steeds ouder worden! Al die nieuwe gastjes terwijl nog niet zo lang geleden ik hier de 'nieuwe' was :(

Times are changing, changing indeed brah!
En het ergste is nog dat al die 'nieuwe' gastjes van die k*t trollen zijn die hele tijd van die internet phrases zoals "umad?" "jelly?" etc. etc. spammen.

K*t nieuwe generatie. Geen internet voor mensen onder de 21.

En het ergste is nog dat al die 'nieuwe' gastjes van die k*t trollen zijn die hele tijd van die internet phrases zoals "umad?" "jelly?" etc. etc. spammen.

K*t nieuwe generatie. Geen internet voor mensen onder de 21.
Zonder mij dan wel even uit, ik vind die phrases ook ****ing irritant, en zo ook die trollface emoticons die iedereen gebruikt in situaties waar dat nergens op slaat.

Can...not..lift..my..arms..after...dumbbell....raises.

Terug
Naar boven