AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik vind dat Ray een nieuwe kans verdient.

Hmm en jij krijgt binnen wie report dan?

Interdastinggg

ik report niet hoor, mochten jullie dat denken:rolleyes:

Vind je dat trouwens ok? Dat er een soort van 'speciale behandeling' is voor meisjes/vrouwen hier? Ook al is het on par met wat de mannen hier onder elkaar doen en dat wordt niet 'bestraft'?(hoeft imo ook niet)

Vind je dat trouwens ok? Dat er een soort van 'speciale behandeling' is voor meisjes/vrouwen hier? Ook al is het on par met wat de mannen hier onder elkaar doen en dat wordt niet 'bestraft'?(hoeft imo ook niet)

Nee, dat vind ik niet ok :)
Als er iets beledigends wordt gezegd tegen een man en hierover wordt geklaagd moet er net zoveel/snel kaarten gegeven worden (oid) als wanneer dat bij een vrouw gebeurd.

Nee, dat vind ik niet ok :)
Als er iets beledigends wordt gezegd tegen een man en hierover wordt geklaagd moet er net zoveel/snel kaarten gegeven worden (oid) als wanneer dat bij een vrouw gebeurd.

Wij mannen nemen het internet niet zo serieus, en voelen ons daarbij dus, minder snel beledigt.

Hell, wnr nieuwe pics? Skyblazer zei tgn me dat je al een aardige squatreet hebt zitten opbouwen

!?

Ik word helemaal niet gepest maar genegeerd..

Ray, het is tijd om een vriendin te nemen of een h**r te bezoeken.
je hebt teveel oestrogeen in je lichaam man

dat ik een achterlijke mong**l ben

project modelleren in logica, 1 van onze predikaten dat 100% juist geschreven was werkte niet, hebben 2u gespendeerd om het in allerlei andere vormen te herschrijven in de hoop het werkende te krijgen, maar niets werkte.
Na die 2u kwamen we erachter dat we de hele tijd naar de output van het verkeerde predikaat aan het kijken waren...

brick-wall.jpg

Terug
Naar boven