XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Leg het me uit, vrouwenbreinen werken anders. Persoonlijk als mijn vriendin een goed lichaam had zou ik dolgelukkig zijn :D

Nja..ik weet niet wie jij bedoelt met vrouwen, maar sommige vrouwen (ik soms ook ja) denken te ver door: hij ziet er goed uit, hij kan betere vrouwen krijgen dan mij, ik ben niet goed genoeg <-- onzeker.

Zoiets gok ik bij de meeste :p

Nja..ik weet niet wie jij bedoelt met vrouwen, maar sommige vrouwen (ik soms ook ja) denken te ver door: hij ziet er goed uit, hij kan betere vrouwen krijgen dan mij, ik ben niet goed genoeg <-- onzeker.

Zoiets gok ik bij de meeste :p

maar anders zou ik toch niet met je op date gaan haha:headbang:

Vrouwen logica :rolleyes:

meeste vrouwen he

Hell91, vanavond bij mij?:D

OT: morgen half 7 op, niewe blok(oer saai) en een niewe SLB 'r. Hiervoor had ik alleen maar vrouwen gehad en op de een of andere manier matsten ze mij altijd. Jammer genoeg heb ik vanaf nu tot juni een man :(.
ik hoop dat ie gay is :D

Ohja, moet mij ook nog voorbereiden maar ben daar te moe voor :(.

Laatst bewerkt:
de eerste fase is ontkenning!

Grrrr. Eerst om hulp vragen en dan alles zelf beter weten. Sommige vrouwen......

Niet dat het mijn dag verpest maar ik heb zon trollacc gemaakt op badoo en elke keer verwijderen ze dat ****ing foto, ik weet niet eens waarom pff

gwn een normale foto van adam charlton (no homo)

Niet dat het mijn dag verpest maar ik heb zon trollacc gemaakt op badoo en elke keer verwijderen ze dat ****ing foto, ik weet niet eens waarom pff

gwn een normale foto van adam charlton (no homo)
badoo, goeie ouwe tijd :roflol:
Daar had ik heel wat chimeids gefikxt, maar na verloop van tijd ken je je de meeste al.

btw, oppassen. je hebt daar veel trannies die zich voordoen als dames:o

Terug
Naar boven