Mijn harde schijven, t*ring wat heb ik er een bende van gemaakt. Van projecten gewoon 5 versies staan en ik weet niet welk de nieuwste is![]()
Kijk naar datum
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn harde schijven, t*ring wat heb ik er een bende van gemaakt. Van projecten gewoon 5 versies staan en ik weet niet welk de nieuwste is![]()

Gaat niet werken bij deze projecten, zijn java projecten met groot aantal bestanden. De datumnotering is overigens ook niet helemaal correct![]()
handig danJa echt man, ik moet iedere versie helemaal doornemen en vergelijken. In het verleden laks geweest en gedacht van dat doe ik later wel. Dikke lul dus.
Ja echt man, ik moet iedere versie helemaal doornemen en vergelijken. In het verleden laks geweest en gedacht van dat doe ik later wel. Dikke lul dus.
Thanks
. Gaat op zich prima, maar is best tijdrovend.Pak degene met de minste LOCThanks
Dan ben ik sowieso de lul, want eerdere versies hebben vaak meer lines dan opgeschoonde en latere versies. Gaat op zich prima, maar is best tijdrovend.

Of ik ken mensen die wél moddervet zijn?
OT: vieze, ranzige vrouwen die bloedvlekken op het toilet in de gym achterlaten..goddamned![]()

Goverdetyfus. Heel me scheen en grote teen kapot getrapt tegen het fietsenrekje, nadat mijn slot stuk ging en ik daardoor niet kon trainen. wss grote teen en scheenbeen gekneusd, nu fiets van me zusje pakken en alsnog benen trainen. Cholera zooi.