- Waardering
- 892
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 106kg
je weegt te veel voor haar smaak.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Serieus hoe heet hij?Hahaha zolang een dude niet minder weegt dan ik is het allemaal ok hoor, ik wil mij niet dik voelen![]()
Maar ik heb al een dude![]()
Zijn naam begint met een Y en eindigd op MIN, daartussen staat ook ergens nog stfu.

Ow Bobbin B dus.Zijn naam begint met een Y en eindigd op MIN, daartussen staat ook ergens nog stfu.![]()
Ow Bobbin B dus.
Ik heb je letters even door de Enigma machine gehaald.
Fiezefur it is, Watson.Hahaha zolang een dude niet minder weegt dan ik is het allemaal ok hoor, ik wil mij niet dik voelen![]()
Maar ik heb al een dude![]()
Vind je het gek! Hoeveel geschiedenis ik krijg, en niet alleen bij het vak geschiedenis zelf. Mijn wiskunde PO ging trouwens over de wiskundige Alan Turing.otherwize heeft echt brute kennis over WO II btw, verbaast me nu al voor de derde keer.
Dextrojuice is opDenk dat ik eerst ff wat normale Dextrose haal. Hebben ze die shizzle bij de Jumbo?
bij de Em-te in ieder geval wel .. 
En zelfs in die tijd al verouderd.
Klopt want de Polen en de Engelsen( Alan Turing) wisten de Enigma code te kraken...de Duitsers deden wel een ''update'' zodat de code niet meer te kraken was...maar uiteindelijk wisten ze die code ook te kraken.
Komt omdat de code vanaf het begin al crappy was, kijk maar eens naar machines uit de VS uit die tijd, waren al vele malen efficienter en gecompliceerder.Klopt want de Polen en de Engelsen( Alan Turing) wisten de Enigma code te kraken...de Duitsers deden wel een ''update'' zodat de code niet meer te kraken was...maar uiteindelijk wisten ze die code ook te kraken.