AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik zou dat werk niet eens kunnen, zou me kapot irriteren om 100x per dag uit te moeten leggen waar elk knopje zit.

Enige waar ik wel bij de helpdesk zou willen werken is Apple omdat dat makkelijk is en omdat de simpele mensen t niet kunnen betalen :roflol:

hoeveel mensen kunnen er nou geen iphone betalen? <10% van de bevolking. het is maar net waar je je geld aan uit wil geven, en als je een beetje slim bent koop je geen telefoon die 200 euro duurder is dan zijn gelijkwaardige concurrent. dat is ook de reden waarom apple niet in witgoed zit, omdat het niet stoer is om een dure wasmachine te hebben.

hoeveel mensen kunnen er nou geen iphone betalen? <10% van de bevolking. het is maar net waar je je geld aan uit wil geven, en als je een beetje slim bent koop je geen telefoon die 200 euro duurder is dan zijn gelijkwaardige concurrent. dat is ook de reden waarom apple niet in witgoed zit, omdat het niet stoer is om een dure wasmachine te hebben.

Pls als je 30 jaar en vrijgezel bent zal een dure wasmachine menig k*tje bevochtigen.

Daarnaast is je argument in mijn geval compleet irrelevant omdat toen de 3G net uit kwam in Nederland er geen enkele gelijkwaardige concurrent was. Sinds dien heb ik meer aan Apps uitgegeven dan een gemiddelde android telefoon kost dus switchen is niet per definitie financieel goedkoper. Om nog maar niet te beginnen over het feit dat android mij al op de zenuwen werkt zonder dat ik er zelf 1 bezit maar puur vanwege het geklaag van andere mensen over hun telefoon.

Andriod 10000 x beter dan ios.

En ik heb meerdere iphones gehad (nu nog steeds)

Vriend van mij is gescout als model, terwijl ik echt 100x zo lekker ben (srs)
Echt mad as phuck.
Easy geld verdienen die shit

• Like
Waarderingen: LM
zoek iemand om progressie fotos met uit te delen maar kan niemand vinden:( om ze gelijk op dbb te posten durf ik nog niet

..

Laatst bewerkt:
zoek iemand om progressie fotos met uit te delen maar kan niemand vinden:( om ze gelijk op dbb te posten durf ik nog niet

Pm een van de vrouwen hier, Patricia Natty zijn wel 2 die volgensmij betrouwbaar zijn daarin :)

Vergeet niet dat je een blokje voor je hoofd kan zetten zodat je onherkenbaar bent.

...

Laatst bewerkt:
Je penis is geblokkeerd ree

...
ook , en we zijn weer bij af...

is weer prima hoor...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven