- Waardering
- 227
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag een idioot die zegt dat 3-4 uur trainen per dag goed is, voor hoever hij traint weet ik niet.
Toen ik zei dat ik 40-60 minuten maximum trainde vond hij het belachelijk...
Hij nam voorbeelden die evenlang trainden als ik maar met hulpmiddelen en vergelijkte hen met mij, toen ik zei dat 2 jaar naturel trainen niet veel was zij hij dat ik normaal gezien 90-100kg a 10% moest bereikt hebben moest ik deftig getraint hebben(meerdere uren per dag volgens hem).
Vervolgens heb ik hem later gezegd dat hij goed bezig was en dat hij zeker sneller resultaten zou bereiken door 3-4 uur per dag te trainen ,hij trainde zelf maar paar maanden dus je kan al raden hoe hij eruit zag maarja domme mensen heb je overal.
Dudes, help needed met een heel oud raadsel waar ik het antwoord even niet meer weet.
Je hebt elf paarden en negen stallen, al de paarden moeten in de stallen, er mag er maar 1 in 1 stal en er mogen er geen meer buitenstaan.
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()

Je doet er gewoon 2 in 1 stal.Dudes, help needed met een heel oud raadsel waar ik het antwoord even niet meer weet.
Je hebt elf paarden en negen stallen, al de paarden moeten in de stallen, er mag er maar 1 in 1 stal en er mogen er geen meer buitenstaan.
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()