Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Aldus de levenswijze 24-jarige :roflol:

Cheap scoren, je weet best hoe ie 't bedoelt. Als 24 jarige gooi je vast niet meer bewust vuurwerk als anderen er last van hebben. Beetje 't zelfde als wanneer jij zou gaan belletje lellen. Het kan, maar je staat wel voor lul.

Cheap scoren, je weet best hoe ie 't bedoelt. Als 24 jarige gooi je vast niet meer bewust vuurwerk als anderen er last van hebben. Beetje 't zelfde als wanneer jij zou gaan belletje lellen. Het kan, maar je staat wel voor lul.

Ik heb nooit vuurwerk naar dieren gegooid of bewust mensen lastig gevallen met vuurwerk. Daarnaast ging ik altijd weg als mensen vroegen of we weg gingen, iets wat normaal is in deze buurt. Alleen heeft iemand in de straat een miskraam gehad wat vervelend volk aantrekt :o

hele dag niet geleerd door dit :(

Pffff vanaf 5:30 zijn ze al carbid aan het schieten in de straat.

iemand die iets meer weet over referentiearchitectuur???

Carbid mag niet bij woningen afgeschoten worden, gewoon politie bellen :)
Jawel, gedoogbeleid hier in de stad ;) noem er traditie en t mag. Buurtpolitie schiet ook gewoon mee in de wijk
Net als die vreugdevuren waar zelfs bootjes, caravans en auto's op gaan. Niet mijn ding ;)

Wat voor wijk is dat

het hele concept, moet voor school zelf een casus verzinnen, en hierover een referentie architectuur definieren.

• Maak een uitgebreide beschrijving van de casus. (bedenk hier zelf een verhaal omheen. Je kunt hiervoor de vragen uit de bijlage gebruiken om een begin te maken).
• Bedenk aan welke requirements het netwerk zou moeten (kunnen) voldoen?
(user-, device, managebility-, network-, securityrequirements enz.)
• Maak hiervan een lijst met kenwoorden die met die requirements te maken hebben.
• Bekijk vanuit de verschillende architectuurcategorieën wat die kenwoorden voor invloed op die architectuur hebben.
• Voeg de architectuurcategorieën samen tot één referentiearchitectuur.
• Beschrijf op welke (netwerk)componenten er een SLA zou kunnen/moeten worden afgesloten. (SMART)

eerste paar stappen zijn easy, alleen snap het niet meer vanaf puntje 4

het hele concept, moet voor school zelf een casus verzinnen, en hierover een referentie architectuur definieren.

• Maak een uitgebreide beschrijving van de casus. (bedenk hier zelf een verhaal omheen. Je kunt hiervoor de vragen uit de bijlage gebruiken om een begin te maken).
• Bedenk aan welke requirements het netwerk zou moeten (kunnen) voldoen?
(user-, device, managebility-, network-, securityrequirements enz.)
• Maak hiervan een lijst met kenwoorden die met die requirements te maken hebben.
• Bekijk vanuit de verschillende architectuurcategorieën wat die kenwoorden voor invloed op die architectuur hebben.
• Voeg de architectuurcategorieën samen tot één referentiearchitectuur.
• Beschrijf op welke (netwerk)componenten er een SLA zou kunnen/moeten worden afgesloten. (SMART)

eerste paar stappen zijn easy, alleen snap het niet meer vanaf puntje 4
Owh, bedoel je dat

Nee geen verstand van srry

• Like
Waarderingen: mat
Jawel, gedoogbeleid hier in de stad ;) noem er traditie en t mag. Buurtpolitie schiet ook gewoon mee in de wijk
Net als die vreugdevuren waar zelfs bootjes, caravans en auto's op gaan. Niet mijn ding ;)

:o Fijn als t tegen een auto aan kwam.

Ik zou ze direct wegsturen als ik een wa verzekering had, nu hebben we gewoon camera en all-risk

Wat een k*t dag.

Terug
Naar boven