Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leugens... dampen valt er ook onder reeeee....Enigste goede antwoord.
ook dennis ook nog veel plezier op dbb en doei..
Nog steeds last van een verrekt spiertje van vorige week door een niesbui !! Ik kan nog steeds geen pullups doen, of DB rows, of squats/deadllifts met een riem. Zelfs bij het bankdrukken had ik er al last van.
Misschien toch even snel naar dokter gaan, want denk niet dat dat goed kan zijn als dat met een niesbuitje is gekomen, beterschap
Nog steeds last van een verrekt spiertje van vorige week door een niesbui !! Ik kan nog steeds geen pullups doen, of DB rows, of squats/deadllifts met een riem. Zelfs bij het bankdrukken had ik er al last van.
Ja daar heb je inderdaad niet veel aan dan. Als het weekje rust nemen is zou je er aan kunnen denken om deload weekje te doen misschien ?
Je lichaam kan dan wel tot rust komen, ik doe het wel altijd als ik overtrained ben. Daarna na mijn deload boek ik weer flinke progressie
Lwal'd, je doet net alsof je regelmatig overtraind bent.
Heb schema's gehad waarin ik regelmatig overtraind was ja, heb tijdje lang 4x per week echt 3 tot 4 uur in de sportschool gezeten en op de compounds steeds dicht bij mijn Max zitten. Ben in die tijd wel veel vooruit gegaan

Haha ja heb dat 3/4 maanden lang gedaan, ik ben best wel fanatiek.
In die tijd wel flink vooruit gegaan.
Nu train ik 2 uur legday soms 3 uur. En ga verder van me Max afzitten. Scheelt een hele hoop
Ik persoonlijk vind 3 tot 4 uur het fijnste omdat ik van het ijzer houd
Heb schema's gehad waarin ik regelmatig overtraind was ja, heb tijdje lang 4x per week echt 3 tot 4 uur in de sportschool gezeten en op de compounds steeds dicht bij mijn Max zitten. Ben in die tijd wel veel vooruit gegaan