Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ree gebruikt geen drugs hij is van nature al waus.

kom je niet meer terug dan?

Telefoon van het werk; derde collega die uitvalt, heuuuuuj. Worden leuke weken.

Nog steeds last van een verrekt spiertje van vorige week door een niesbui !! Ik kan nog steeds geen pullups doen, of DB rows, of squats/deadllifts met een riem. Zelfs bij het bankdrukken had ik er al last van.

Nog steeds last van een verrekt spiertje van vorige week door een niesbui !! Ik kan nog steeds geen pullups doen, of DB rows, of squats/deadllifts met een riem. Zelfs bij het bankdrukken had ik er al last van.

Misschien toch even snel naar dokter gaan, want denk niet dat dat goed kan zijn als dat met een niesbuitje is gekomen, beterschap

ik had een pees / spier verrekt in me arm, kon gelijk een maand niks meer..

Ja daar heb je inderdaad niet veel aan dan. Als het weekje rust nemen is zou je er aan kunnen denken om deload weekje te doen misschien ?

44976738.jpg

Lwal'd, je doet net alsof je regelmatig overtraind bent.

Heb schema's gehad waarin ik regelmatig overtraind was ja, heb tijdje lang 4x per week echt 3 tot 4 uur in de sportschool gezeten en op de compounds steeds dicht bij mijn Max zitten. Ben in die tijd wel veel vooruit gegaan

Haha ja heb dat 3/4 maanden lang gedaan, ik ben best wel fanatiek.
In die tijd wel flink vooruit gegaan.
Nu train ik 2 uur legday soms 3 uur. En ga verder van me Max afzitten. Scheelt een hele hoop :p

Ik persoonlijk vind 3 tot 4 uur het fijnste omdat ik van het ijzer houd

Haha ja heb dat 3/4 maanden lang gedaan, ik ben best wel fanatiek.
In die tijd wel flink vooruit gegaan.
Nu train ik 2 uur legday soms 3 uur. En ga verder van me Max afzitten. Scheelt een hele hoop :p

Ik persoonlijk vind 3 tot 4 uur het fijnste omdat ik van het ijzer houd

Ik ben nog steeds aan het denken waar ik jou zou plaatsen binnen de autismespectrumstoornissen.

Autism_ConventionalAutismSpectrum.png

Heb schema's gehad waarin ik regelmatig overtraind was ja, heb tijdje lang 4x per week echt 3 tot 4 uur in de sportschool gezeten en op de compounds steeds dicht bij mijn Max zitten. Ben in die tijd wel veel vooruit gegaan

Lol. Veel vooruit gaan terwijl je regelmatig overtraind bent?

Terug
Naar boven