- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Echte Nederlander jij

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Meestal zijn het de mannen die moeilijk doen over het uiteten![]()

Stay safe.Verstandskiezen laten trekken, geen pijn maar t blijft bloeden
Zet hem in de formaline! Eindeloos genieten.Haha thx. Heb die kiezen mee teruggenomen, best interessant om te zien hoe die wortels groeien enzo
Zo voelde ik me ookProjectonderwerpen van mijn Thesisopdracht zijn bekend gemaakt. Dat worden 6 helse maanden, verdomme![]()
9/10 onderwerpen wist ik geeneens wat het uberhaupt inhield.Zet hem in de formaline! Eindeloos genieten.
Zo voelde ik me ook9/10 onderwerpen wist ik geeneens wat het uberhaupt inhield.

Wij hadden echt een shitload aan f**got onderwerpen met processor architecturen en compilers ed.Heb wel een goeie voor DBB: Onderwijsgame voor studenten met Autisme Spectrum Stoornis
Er is er ook eentje m.b.t. social networks forensics![]()
Wij hadden echt een shitload aan f**got onderwerpen met processor architecturen en compilers ed.
Dat klinkt nog vrij aantrekkelijk.

Zo voelde ik me ook9/10 onderwerpen wist ik geeneens wat het uberhaupt inhield.
Klopt, ik scoor doorgaans rond de 101-105 op IQ tests, dus volgens die abstractie van intelligentie, ben ik bovengemiddeld intelligent.Huh dacht dat jij bovengemiddeld intelligent was. Valt weer tegen dus..
Klopt, ik scoor doorgaans rond de 101-105 op IQ tests, dus volgens die abstractie van intelligentie, ben ik bovengemiddeld intelligent.

Klopt, ik scoor doorgaans rond de 101-105 op IQ tests, dus volgens die abstractie van intelligentie, ben ik bovengemiddeld intelligent.