XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat heeft mijn dag verpest...?? Een fokking mongol hybride ginger die, op 't moment dat ik m'n deadlift aan et uitoefenen was voor de spiegel potverdomme gewoon 'n meter voor me gaat staan (afstand tussen mij en spiegel was een meter of 3 á 4) voor de spiegel om een of andere knullige bent-over row met shitty form te gaan doen.. Ik sprong echt bijna helemaal uit m'n vel, vettig jong dat et was! Enfin, door m'n agressie heb ik wel 2 reps meer kunnen doen, dat dan weer wel maar wat bezielt zo'n onnozele achterlijke rooie rat toch om zomaar vóóóór MIJ te gaan staan terwijl ik notabene bezig ben met een oefening.. grrrrrrrr.. erger me er nu nog groen en geel aan.. WUHHH!!

Wees blij. Een spiegel voor je is alleen maar slecht voor je techniek.

Nee, je had die duffe kop van dat ventje moeten zien, die reegde je gewoon al op alleen al hoe die eruit zag.. Zo'n onnozele blik in z'n ogen net als een koe die staat te grazen in de wei en dan zo'n achterlijke actie.. gewoon VOOR me komen staan.. Dus et was niet alleen die actie maar een combinatie van dat, alsmede hoe ie eruit zag, hoe die deed en de achterlijke uitvoering van z'n oefening.. Normaal heb ik respect voor iedereen in de sportschool, echt! Maar deze knakwordt irriteerde me echt mateloos!!!:D

daarom homegym

Omdat ik op mezelf geil, that's why!

Nee, je had die duffe kop van dat ventje moeten zien, die reegde je gewoon al op alleen al hoe die eruit zag.. Zo'n onnozele blik in z'n ogen net als een koe die staat te grazen in de wei en dan zo'n achterlijke actie.. gewoon VOOR me komen staan.. Dus et was niet alleen die actie maar een combinatie van dat, alsmede hoe ie eruit zag, hoe die deed en de achterlijke uitvoering van z'n oefening.. Normaal heb ik respect voor iedereen in de sportschool, echt! Maar deze knakwordt irriteerde me echt mateloos!!!:D
limbo :roflol: Ik had hem gemept, srs.

opkomend slijmbeursontsteking.. :(

Nou bijna, net in Haarlem was me dag zo goed als bijna verpest,
viel weer is van een hele steile trap af..
GVD me elleboog open weer een halve trauma van dat ik toen dagen in coma heb gelegen..

alleen maar even 2 kasten halen..
ben ik ook een klont af en toe.....:o

Ikea? :p

Morgen een chick vragen of ze met me mee wil naar het 'schoolgala'.
Vandaag was de planning maar toch maar even overgeslagen.
That's gonna be akward.
p*ssy ja.

Nee gewoon een woonhuis in Haarlem, waar ik de trap compleet verkeerd inschatten met planken in me handen..
Maar ik weet wel welke trap jij bedoeld, dat is GVD ook een k*t trap van hier tot Tokio :o

hier is een kroeg in de buurt waar aan de zijkanten van de trap een soort goot loopt, gewoon geen tredes maar stijl naar beneden. Als ik gezopen heb krijg ik het altijd voor mekaar om daar in te stappen en op mijn b**kes te gaan.

hier is een kroeg in de buurt waar aan de zijkanten van de trap een soort goot loopt, gewoon geen tredes maar stijl naar beneden. Als ik gezopen heb krijg ik het altijd voor mekaar om daar in te stappen en op mijn b**kes te gaan.
:D LOL.

daarom drink ik sowieso niet meer, ik had echt altijd wat..
hmm dan is er eigenlijk geen ruk veranderd :(

Sinds vanmiddag 1 grammar en >50 Java classes geprogrammeerd om over de AST van de grammar te lopen en via het visitor pattern alles te type checken, godverdetief. En ben nog lang niet klaar :roflol:

Beters niet meer 3 weken aan progwerk in 1 dag proberen te steken :roflol:

En klant die zeurt dat ze niet kan inloggen, of ik dat niet even kan doen. Zonder login gegevens. :roflol: Krijg gewoon niet uitgelegd dat ik dat niet kan.

Laatst bewerkt:
Sinds vanmiddag 1 grammar en >50 Java classes geprogrammeerd om over de AST van de grammar te lopen en via het visitor pattern alles te type checken, godverdetief. En ben nog lang niet klaar :roflol:

Beters niet meer 3 weken aan progwerk in 1 dag proberen te steken :roflol:

En klant die zeurt dat ze niet kan inloggen, of ik dat niet even kan doen. Zonder login gegevens. :roflol: Krijg gewoon niet uitgelegd dat ik dat niet kan.

ik heb werkelijk, bij 90% van jou posts geen idee waar je het over hebt zonder de helft van je post te googlen..

Terug
Naar boven