AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Alles krijg ik vergoed inderdaad. En is echt verschrikkelijk duur, 1 z'n potje kost al gauw 400 euro

eerst moest ik elke 3 weken prikken halen in het ziekenhuis, 3 prikken met steeds een half uur tussendoor wachten. Ook na laatste prik uur blijven zitten omdat je in anafylactische shock kan raken.

nu moet ik elke 6 weken 1 prik bij de huisarts halen en hoef ik niet meer te wachten. Maar totally worth it, hooikoorts verdoete mijn totale zomer

Toch eens research doen misschien, vorige zomer weinig last van gehad maar elke zomer daarvoor werd ook verprutst door hooikoorts. Zulke ernstige traanogen hebben dat je niks meer ziet, bah.

Alles krijg ik vergoed inderdaad. En is echt verschrikkelijk duur, 1 z'n potje kost al gauw 400 euro

eerst moest ik elke 3 weken prikken halen in het ziekenhuis, 3 prikken met steeds een half uur tussendoor wachten. Ook na laatste prik uur blijven zitten omdat je in anafylactische shock kan raken.

nu moet ik elke 6 weken 1 prik bij de huisarts halen en hoef ik niet meer te wachten. Maar totally worth it, hooikoorts verdoete mijn totale zomer

Heb er weleens naar gekeken voor me chick. Die heeft zo'n beetje elke allergie die er bestaat.
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Kan een huisarts dit voorschrijven of?

Sommigen gebruikers vallen me zwaar tegen op dbb......

Dat mag misschien zo zijn, maar de lol is er ook wel is vanaf dat gehaat en dan dbb gebruiker 1234 er achteraan hobbelen..:rolleyes:
maar je heb gelijk hoor, je zal mij nu niet meer horen...

www. kinky . nl (mag je eigenlijk nog linken naar dat soort sites?)
zal je goed doen man!

En ze zijn er ook allemaal meteen, vooral jij...
nooit orgineel (hence de naam) alleen maar met iedereen mee ouwehoeren...

maar goed, ik heb nog wel wat voor jou...

En ze zijn er ook allemaal meteen, vooral jij...
nooit orgineel (hence de naam) alleen maar met iedereen mee ouwehoeren...

maar goed, ik heb nog wel wat voor jou...

Begrijp me niet verkeerd Ray, het lijkt me zwaar relax om een dikke te roken met je!
En volgens mij is dit pas mijn 2e opmerking richting jou sinds ik op DBB zit, dus dat vooral jij ben ik niet van gediend!

test..

Stil hier...

Awesome picture thread is niet meer stickey :( en ging toch al hard achteruit..
gewoon een link neer gooien kan iedereen wel plus dat de waarderingen gewoon of niet meer is of nooit is geweest..(behalve de trouwe mensen, die weten wel wie. Stikey etc)

waarom is het eigenlijk niet meer stickey als ik vragen mag ??

Laatst bewerkt:
Awesome picture thread is niet meer stickey :( en ging toch al hard achteruit..
gewoon een link neer gooien kan iedereen wel plus dat de waarderingen gewoon of niet meer is of nooit is geweest..(behalve de trouwe mensen, die weten wel wie. Stikey etc)

waarom is het eigenlijk niet meer stickey als ik vragen mag ??

Omdat Originele Naam daar niet meer in post en jouw dumps absoluut niet aan zijn niveau komen?

Dat gaat je geen fl**ker aan.

Volgens mij is Ray heel erg lief :)

Terug
Naar boven