AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

op 1 dag een pdf van 400 pagina's lezen zodat ik mijn project voor statistiek kan maken, en zit nog maar aan p15:fuu:

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

natuurlijk is dit weer de dag waar die eikels vd KUL moeten beslissen om het gras te gaan trimmen, ****ing storend k*tgeluid:fuu: Veel zin om naar buiten te gaan met een mes, kerel zn keel over te snijden en te dumpen in het bos, kleine kans dat dat naar mij herleid kan worden lijkt me:dunno:

natuurlijk is dit weer de dag waar die eikels vd KUL moeten beslissen om het gras te gaan trimmen, ****ing storend k*tgeluid:fuu: Veel zin om naar buiten te gaan met een mes, kerel zn keel over te snijden en te dumpen in het bos, kleine kans dat dat naar mij herleid kan worden lijkt me:dunno:
Nu wel :trollface:

die avatar van angelus is verwarrend

k*tjong

sup

wat is deze...

:roflol:

Nice.......
en ook gewoon de anderen kant op laten kijken , goed werk...........

:roflol: goeie ava

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Ecto met gele gym shark stringer stapt net de trein binnen, welke dbber is dit? Zal straks bij uitstappen foto maken

:roflol: goeie ava

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Ecto met gele gym shark stringer stapt net de trein binnen, welke dbber is dit? Zal straks bij uitstappen foto maken

DSC_0061_zpsl2j5ksq1.jpg

gepauseerde squats kille me rug :( verschrikkelijk stijf in me rug nu

Terug
Naar boven