AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Het leek er gister echt op dat ik een geslaagde hosselpoging zou doen maar dan blijkt die chick een vriend te hebben waar ze helemaal gek op is, echt doodzonde.

DAMNIT

en je had hem niet ff neer geklapt?
Ik begrijp dat dat de standaard procedure is op DBB maar niet voor mij met m'n 62kg. Bovendien was hij er ook niet.
Ik neem relaties op deze leeftijd sowieso niet echt serieus dus met was hoop gaat het zo over want ze was echt finee. :rolleyes:

had je niet een beetje alcohol naar binnen kunnen gooien bij der dan gaat het allemaal wat makkelijker

GHB is de shit swa jwt

klopt en je kan het zelf maken

My name is Branch warren

and im Superhuman

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO yeah

had je niet een beetje alcohol naar binnen kunnen gooien bij der dan gaat het allemaal wat makkelijker
Was niet nodig, ze kon niet van het rosé bier afblijven.

Haar vriendin was wel helemaal all over me, had nog geprobeerd haar daarmee jaloers te maken. Ik kon wel zien dat ze zich er wat van aantrok maar blijkbaar niet genoeg.

Die vriendin was wel echt minder lekker trouwens, een 6je.
Niet voor gegaan, niet omdat het een 6je was maar haar karakter...

elbows too pointy

Het leek er gister echt op dat ik een geslaagde hosselpoging zou doen maar dan blijkt die chick een vriend te hebben waar ze helemaal gek op is, echt doodzonde.

DAMNIT

Ik begrijp dat dat de standaard procedure is op DBB maar niet voor mij met m'n 62kg. Bovendien was hij er ook niet.
Ik neem relaties op deze leeftijd sowieso niet echt serieus dus met was hoop gaat het zo over want ze was echt finee. :rolleyes:

:rolleyes: ::fa::

ja is k*t idd

ik hoefde gister niks te doen. dame kneep eerst in me armen toen zei ze wat vind je van me vriendin?. ik zei ja is wel netjes 3min mee staan dansen daarna stopte ze der tong in me mond.

Nee, je begrijpt het niet, die relatie van hun kan me een worst wezen.
Als het aan mij licht had ik er wel gepakt hoor.

Of bedoelde je dat niet ???

ja is k*t idd

ik hoefde gister niks te doen. dame kneep eerst in me armen toen zei ze wat vind je van me vriendin?. ik zei ja is wel netjes 3min mee staan dansen daarna stopte ze der tong in me mond.
Ja, ook wel een paar keer gehad. Moet wel zeggen dat ik dat toch minder leuk vindt, geeft minder voldoening dan als je er een beetje voor gewerkt hebt. Kan ik mijn PUA skills ook een beetje oefenen :)

Laatst bewerkt:
Elk topic waarin een 15 jarige opduikt loopt uit de klauw.:mad:

Ach boeiend, op jouw leeftijd woog ik nog minder dan 61kg. Nu iets meer dan dat. Gewoon lekker doorwerken, en dan ben je animal op je 20ste!

@Marcel, ik vind niks met die zoekterm op beide sites. Volgens mij ben jij gewoon lid en ik niet.

Ach boeiend, op jouw leeftijd woog ik nog minder dan 61kg. Nu iets meer dan dat. Gewoon lekker doorwerken, en dan ben je animal op je 20ste!

@Marcel, ik vind niks met die zoekterm op beide sites. Volgens mij ben jij gewoon lid en ik niet.

Pics or it didn't happen

je wou toch afvallen, ik zag je posten over cardio en shit.

ja maar niet zo swaaaaaaa het meeste is vocht hoop ook wel wat vet :P
heb met eten en alcohol nog onder me onderhoud gezeten
hele avond als een gangster gedanst dus wel wat cal verbrand gaat goede kant op

Terug
Naar boven