- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Denk als paris mij ziet dat ze spontaan een natte poes krijgt, een ecto die ook echt aan het trainen is![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk als paris mij ziet dat ze spontaan een natte poes krijgt, een ecto die ook echt aan het trainen is![]()

Maar jij bent geen jonge man, jij bent een oud kind.Paris is al op een leeftijd dat ze jongere mannen gaat zoeken.

Maar jij bent geen jonge man, jij bent een oud kind.
no offence brahski![]()
Volgend jaar wel waarschijnlijk
Gewoon niet zo "slim" als mij zijn en denken dat uni ook zonder leren "makkelijk lukt", want dan buis je grandioos je eerste examenperiode![]()
gij studeert in Leuve?Maar jij bent geen jonge man, jij bent een oud kind.
no offence brahski![]()
Haha, ik zal aan u woorden denken!gij studeert in Leuve?
en dan doe ik wetenschappen wiskundeParis is al op een leeftijd dat ze jongere mannen gaat zoeken.

Mag ze dan ook fotos van je nemen in de achtertuin van je vinexhut?Als ik en paris de kinderen blijven scheren zal nooit iemand er achter komen
Ik zit volgend jaar nog op school heen dan doe ik wetenschappen wiskunde

Volgens mij pas jij dat vaker toe.. 'familie eerst'Nee, dat blijft iets tussen mijn zus en ik.
Familie eerst
Volgens mij pas jij dat vaker toe.. 'familie eerst'
Karma for u brahski.Tja zo gaat dat in een dorp, zegt pappa/oom me altijd.