AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Te twijlelen of ik een lekkere lerares op facebook zal toevoegen (i know, autisme mode engaged)

oja en ik heb niks anders gezien dan mijn eigen kamer de afgelopen week door tentamens :(

oja en ik heb niks anders gezien dan mijn eigen kamer de afgelopen week door tentamens :(

+1, soort van.
4 van de 5 tentamens verdoet, inclusief die voor morgen omdat ik vandaag een klote bui heb en geen puf meer heb om door te leren tot 1-2 uur.

Herkansingsperiode begin juli, werk dat me inplant op dagen dat ik niet beschikbaar ben nadat ik duidelijk aangaf niet meer te willen werken dan ik had opgegeven vanwege herkansingen.
5 herkansingen staan waarvan ik er minstens 4 moet halen, anders is het einde opleiding.
1 week voorbereidingstijd en moet ook nog 1 project inleveren in die tijd.
Mad as ****.

Al de 4e keer deze week dat ik naar school heb moeten reizen (in totaal 8 uur) zonder dat alles afgetekend werd en ik weer terug naar huis kon...

Maandag nog een poging...

Vergeten te vertellen dat de leraren zo druk zijn, of niet aanwezig zijn om mijn spul na te kijken, zucht....

Hmm, laatste dag gehad op stage, toch ook wel weer jammer allemaal. Super chille tijd gehad, ga m'n begeleider ook wel missen, toffe gozer.

Dees feels mane.

Pfff.
Vandaag naar de huisarts want pijnlijke bult bij reet. Bleek een ontsteking moest meteen geopereerd worden. Nu lig ik hier in een ziekehuisbed waarin ik moet overnachten met een gat in mn kont (2dus) terwijl ik een gekke scheet moet laten maarja kan niet want heb een kamergenoot.

**** this day

Pfff.
Vandaag naar de huisarts want pijnlijke bult bij reet. Bleek een ontsteking moest meteen geopereerd worden. Nu lig ik hier in een ziekehuisbed waarin ik moet overnachten met een gat in mn kont (2dus) terwijl ik een gekke scheet moet laten maarja kan niet want heb een kamergenoot.

**** this day

dat krijg je ervan als je de injection site en vial niet eerst goed reinigt brah

+1, soort van.
4 van de 5 tentamens verdoet, inclusief die voor morgen omdat ik vandaag een klote bui heb en geen puf meer heb om door te leren tot 1-2 uur.

Herkansingsperiode begin juli, werk dat me inplant op dagen dat ik niet beschikbaar ben nadat ik duidelijk aangaf niet meer te willen werken dan ik had opgegeven vanwege herkansingen.
5 herkansingen staan waarvan ik er minstens 4 moet halen, anders is het einde opleiding.
1 week voorbereidingstijd en moet ook nog 1 project inleveren in die tijd.
Mad as ****.
Ooh jeez en ik dacht dat ik het moeilijk had, suc6 bro !

Ik moet nog beginnen met tentamens volgende week en nog de week daarna 2 herkansingen :(

Pfff.

**** this day

****ed up. Hoe is t ziekenhuis voer?

Heb je die gekke scheet al gelaten dan?

potverdomme laatste herkansing morgen gaat me mijn 8 gemiddeld kosten

Nu al wakker?! :(

Van 3 tot 11 werken :(

daaaaaamn, gister geholpen met een verhuis (afstand ene huis tot andere huis was 1.5km).

er moest zo een redelijk groot, onhandig ding verplaatst worden. aangezien dat moeilijk in een auto paste en het toch goed weer was zei ik, ooh ik wandel wel ff naar daar met dat ding. kreeg het niet goed op mijn schouder dus hield ik het maar gewoon voor mij met mn armen in een halve curl positie.
mijn biceps branden er nog van en wou vandaag heavy DB rows en curls doen :'(

daaaaaamn, gister geholpen met een verhuis (afstand ene huis tot andere huis was 1.5km).

er moest zo een redelijk groot, onhandig ding verplaatst worden. aangezien dat moeilijk in een auto paste en het toch goed weer was zei ik, ooh ik wandel wel ff naar daar met dat ding. kreeg het niet goed op mijn schouder dus hield ik het maar gewoon voor mij met mn armen in een halve curl positie.
gains where made that day, beter dan crossfit

Heb ik altijd met kratje bier als ik van de supermarkt naar huis loop :(

Terug
Naar boven