- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gecondoleerd en sterkte kerelKennis heeft er op 48 jarige leeftijd zelf een eind aan gemaakt..

Heb nu al bij elk geil wijf een stijve ...
O Yeah 
ja man iedere donderdag houden we een DBB strippoker sessie, jammer dat jij er niet was
Haha.. pokeren kan ik niet .. doe mij maar 21'n 
vorigen nacht bij een vriendin blijven slapen. Ga ik met haar naar bed begint ze me te kussen, zegt ze opeens sssssst kom slapen. Paar minuten wrijf ik over haar k*tje zegt ze niet doen ik moet morgen werken, kom slapen
Opnieuw een paar minuten later begint ze tegen me duwen, toen wou ik haar string uit doen zegt ze, nee ik moet morgen werken kom slapen
Halfuur later word ik terug wakker begin ik haar k*tje te masseren zegt ze opnieuw niet doen kom slapen
Na nog een paar mislukte pogingen, ga ik boven op haar zitten wou ik haar string uitscheuren en kwam ik tot de beslissing dat het niet gaat lukken + een vriendin van haar lag ook samen met ons in bed en wou die niet wakker maken. + ze was me nog wat komen vragen en heel de tijd vriendelijk aan het lachen naar mij.
ROIDDDDD RAGEEEEEEE
Toen ben ik maar naar huis gegaan ...
Ik mocht wel aan haar tietjes en kontje voelen maar als ik haar broekje in ging ...

. Ik vroeg aan haar wanneer ga je nog eens lekker eten maken ? Ze ging me iets laten weten, dan mocht ik bij haar langs gaan. Hopelijk kan ik die nken, want ze kijkt me altijd lief en vriendelijk aan 
Totaal niets voor mijHeb nu al bij elk geil wijf een stijve ...
O Yeah
---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 11:48 ----------
Dat vertrouw ik niet met jullieHaha.. pokeren kan ik niet .. doe mij maar 21'n
![]()
Vertel**** up in een emotionele bui waardoor het meisje waar ik smoorverliefd op ben meer afstand wilt nemen...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]