MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ja man iedere donderdag houden we een DBB strippoker sessie, jammer dat jij er niet was

Motor sleutels kwijt, hoerenzooi

Kennis heeft er op 48 jarige leeftijd zelf een eind aan gemaakt..

gecondoleerd

Gekregen bij bodylab bestelling........
Ik heb straks blaren op mijn hand denk ik

uploadfromtaptalk1311324606270.jpg

Is je hond al gevlucht killy? :D

Whahahaha, verstoppen heeft geen zin

uploadfromtaptalk1311325039624.jpg

.... denk je nou werkelijk dat die test boosters werken..

mooie koeltas, zeker om je peptides koud te houden ?

Was een sample brada.

En test boosters kunnen wel degelijk werken, alleen niet zoals op het etiket staat.
Maar elke %tje verhoging is leuk meegenomen toch.
Alleen geen geld voor :p

fuark, heb ik potverdomme mn muziek aanstaan en hoor ik de bel niet... kak kan ik morgen mijn whey pas ophalen bij het post kantoor...

Ik werd alleen zo geil als de t*ring van een testbooster, leuter stond ook op de meest rare tijden opeens omhoog ???

Totaal niets voor mij :) Heb nu al bij elk geil wijf een stijve ... :) O Yeah :)

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 11:48 ----------

ja man iedere donderdag houden we een DBB strippoker sessie, jammer dat jij er niet was

Dat vertrouw ik niet met jullie ;) Haha.. pokeren kan ik niet .. doe mij maar 21'n :)

vorigen nacht bij een vriendin blijven slapen. Ga ik met haar naar bed begint ze me te kussen, zegt ze opeens sssssst kom slapen. Paar minuten wrijf ik over haar k*tje zegt ze niet doen ik moet morgen werken, kom slapen :fuu:

Opnieuw een paar minuten later begint ze tegen me duwen, toen wou ik haar string uit doen zegt ze, nee ik moet morgen werken kom slapen :fuu:

Halfuur later word ik terug wakker begin ik haar k*tje te masseren zegt ze opnieuw niet doen kom slapen :fuu:

Na nog een paar mislukte pogingen, ga ik boven op haar zitten wou ik haar string uitscheuren en kwam ik tot de beslissing dat het niet gaat lukken + een vriendin van haar lag ook samen met ons in bed en wou die niet wakker maken. + ze was me nog wat komen vragen en heel de tijd vriendelijk aan het lachen naar mij.

ROIDDDDD RAGEEEEEEE :fire::fire::fire:

Toen ben ik maar naar huis gegaan ...
Ik mocht wel aan haar tietjes en kontje voelen maar als ik haar broekje in ging ...

Oke gisteren kwam ik die 2 terug tegen toen ik opstap ging die waar ik bij heb zitten te kussen kwam nog goeiendag tegen mij zeggen in het begin maar opeens had ze een andere kerel vast en voor de rest van de avond heeft ze eigelijk gedaan alsof ik er niet was. ???

Maar die andere chick wat langs ons lag kan wel lekker koken :D. Ik vroeg aan haar wanneer ga je nog eens lekker eten maken ? Ze ging me iets laten weten, dan mocht ik bij haar langs gaan. Hopelijk kan ik die nken, want ze kijkt me altijd lief en vriendelijk aan :)

Dat er weer een sukkeltje rond dwarrelt op dit forum die ''mooi'' spamt in elk topic genaamd '',''

Stond er nog kip + wokgroente + rijst van gister wat ik wilde opeten, wordt er ff 100 gram pesto doorheen gegooid. dag dag maaltijd

**** up in een emotionele bui waardoor het meisje waar ik smoorverliefd op ben meer afstand wilt nemen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven