AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hoezo heb ik dan wel tijd om te sporten doordeweeks terwijl ik 50 uur werk? n00b.

Omdat je van de 50 uur maar 10 uur echt wat doet, de overige 40 uur loop je te wanken op dit forum!

Ik ben 's ochtends van 10 tot 's avonds 10 aan het werk, alleen vandaag mag ik om 2 uur beginnen.. maar heb nog veel te doen..

Goed eten is geen probleem.. heb alweer een hele pan vol gekookt om mee te nemen vanavond :)

Omdat je van de 50 uur maar 10 uur echt wat doet, de overige 40 uur loop je te wanken op dit forum!

Ik ben 's ochtends van 10 tot 's avonds 10 aan het werk, alleen vandaag mag ik om 2 uur beginnen.. maar heb nog veel te doen..

Goed eten is geen probleem.. heb alweer een hele pan vol gekookt om mee te nemen vanavond :)
:roflol: ik zit nog steeds wel 50uur op werk en kan niet op werk trainen, dat doe ik erna. je argument klopt niet.

suwardi is baas come at him

strong discussion is strong

come at suwardi

Ik doe 40uur school per week en heb nog genoeg tijd om te trainen, uitgaan, werken, vrienden opzoeken, internet en nog veel meer.

ik doe helemaal niks en toch zit ik elke dag op DBB

can't explain that

omfg me ma had verkeerde rijstwafels mee leek wel of ik hap zout nam fuaaark

Suwardi :) Heel goed knul, jammer dat de sportschool hier om 10 uur sluit, agja ga er verder niet op in :) Mijn keuze is gemaakt, even een week rust.. hopen dat m'n pols hersteld .. anders maar weer richting ziekenhuis voor een foto..

zal niet lukken, rijsinstructeurs ga je zo veel mogelijk uitbuiten.

Ik moet vandaag de badkamer helemaal kuisen en met zo een machien afstomen omdat we onze badkamer gaan renoveren, plezant is anders!

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 12:29 ----------

Ik doe 40uur school per week en heb nog genoeg tijd om te trainen, uitgaan, werken, vrienden opzoeken, internet en nog veel meer.

sterk :p

Ik moet vandaag de badkamer helemaal kuisen en met zo een machien afstomen omdat we onze badkamer gaan renoveren, plezant is anders!

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 12:29 ----------

sterk :p

Heb gister staan te behangen... pff klussen in de vakantie:(

Suwardi :) Heel goed knul, jammer dat de sportschool hier om 10 uur sluit, agja ga er verder niet op in :) Mijn keuze is gemaakt, even een week rust.. hopen dat m'n pols hersteld .. anders maar weer richting ziekenhuis voor een foto..
mijn sportschool sluit om half 11, ja dat half uurtje gaat natuurlijk het verschil maken tussen trainen en niet trainen..not.

maren hoe oud ben je? of mag ik dat niet vragen

Komt dat van het fappen? :D

Terug
Naar boven