AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Derek Poundstone.

Dat ik nu weer 3 dagen beter ben en weer 100% goed eet, maar de weegschaal geeft niks meer aan :( ik wil die 4 kilo die ik ben kwijtgeraakt zo snel mogelijk weer terug :o

GVD, loop heel de dag op een pakketje te wachten. Nu staat er "Zending afgeleverd" op de site, maar er is helemaal niemand geweest :S Zit niks in m'n brievenbus en het adres klopt gewoon. Achterlijke $%& :mad: :fire: :shoot:

Dat ik in me domme kop heb gehaald om morgen 20 sets te DL'en...:trollface:

doe tabata style 20 sets

zitten jullie hier over mij te praten dan bitches come at me

Net een kwartier lang gesprek gehad aan de telefoon dikke pomp in me rechterarm :(
Deze is na een uur nog steeds niet weg. Ik weet niet wat te doen..
Iemand tips?

/inbe4 minder fappen

Net een kwartier lang gesprek gehad aan de telefoon dikke pomp in me rechterarm :(
Deze is na een uur nog steeds niet weg. Ik weet niet wat te doen..
Iemand tips?

/inbe4 minder fappen

Conditietraining...
Uithoudingsvermogen training...
Van hand wisselen...

Zwaar slecht in orde, vanmorgen 5 uur opgestaan om te werken, om half 9 weer richting huis, wel 4 keer gekotst op het werk... nu maar eens slapen

Conditietraining...
Uithoudingsvermogen training...
Van hand wisselen...

Hehe, het grappige was toen ik (huis)telefoon wou neerleggen dan pas de stretch/pomp voelde in mijn brachialis.

Kan me arm dus niet strekken wel vervelend, heb koud/warm water techniek gedaan no succes.

dat ik mezelf beloofd heb om 20 sets te DL'en vandaag FUUUU

Stil, van jou wil ik niets horen, p*ssy.

*Ik heb me wat ingehouden omdat ik met fouad ga trainen mehmehmeh*

PUSSSYY

Wat man, ben dinsdag kapot gegaan op 25 sets benen in 30 min en 50 reps lunges. Kan niet 3 dagen achter elkaar maxen.

Terug
Naar boven