XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Welcome in my world. :)

6 maand kroegverbod voor de kroeg waar ik vanavond oud&nieuw zou vieren. Nu moet ik naar familie:o

Vannacht wou men kat niet naar binnen komen en is toen maar de hele nacht buiten gebleven;
Maar sinds een paar weken wil die de straatkat die kind aan huis is, domineren. Maar die laat zich niet doen. En deze morgen kwam mijn kat mankend en loom binnenlopen.
Hij slaapt nu al de hele dag en heeft nu nog maar een klein beetje gegeten.
Als hij morgen niet wat actiever is, naar de dierenarts.

Laatst bewerkt:
stay strong vanavond dbb'rs

vanavond weer 837 mensen die met je willen armpje drukken of je op een andere manier willen blesseren

Vannacht wou men kat niet naar binnen komen en is toen maar de hele nacht buiten gebleven;
Maar sinds een paar weken wil die de straatkat die kind aan huis is, domineren. Maar die laat zich niet doen. En deze morgen kwam mijn kat mankend en loom binnenlopen.

Lijkt mn ex wel.
Wilde ook in de nacht niet thuiskomen, de buurman domineren en toen ze thuis kwam was ze loom en liep helemaal mank.
Toen maar naar het ziekenhuis gegaan en laten inslapen.

Kut h**r.

puist kapotgeschoren, papiertje op geplakt om het bloeden te stoppen

nu is het papiertje vastgegroeid aan m'n huid, nice

wie was moe

vandaag voor de zoveelste keer proberen eindelijk de kutste opdracht ooit te maken voor school

Koppijn als een motherfucker

Deze morgen bij de dierenarts geweest want mijn kat had sinds gisteren niet meer gegeten en deze morgen wou die ahw braken maar er kwam niks uit.

HIj blijft twee dagen in observatie bij de dierenarts. Vermoedelijk een infectie aan een wond aan zijn poot en een wat verstuikte heup of zo. Blijkbaar moet hij bij het vluchten van iets te hoog gesprongen zijn.
Ik zag namelijk dat er deze morgen een zeer zeer grote, agressieve kat, de andere katten op mijn terras aanviel. Heb haar in een hoekje kunnen blokkeren en heb haar een paar goede meppen verkocht (niet te hard want wil dat dier geen permanente schade berokkenen maar wel voldoende pijn doen dat het beseft dat hier op mijn terras komen pijnlijke gevolgen kan hebben). Ik moet MIJN 8 katten beschermen he.

dat angstige moment dat ik 7 uur geleden een snap verstuurd schijn te hebben en geen flauw idee meer heb wat ik stuurde :o

Not sure if buikgriep of voedselvergiftiging maar daar gaat het feest van vanavond. :o

Terug
Naar boven