- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6 maand kroegverbod voor de kroeg waar ik vanavond oud&nieuw zou vieren. Nu moet ik naar familie![]()
6 maand kroegverbod voor de kroeg waar ik vanavond oud&nieuw zou vieren.
Vannacht wou men kat niet naar binnen komen en is toen maar de hele nacht buiten gebleven;
Maar sinds een paar weken wil die de straatkat die kind aan huis is, domineren. Maar die laat zich niet doen. En deze morgen kwam mijn kat mankend en loom binnenlopen.
Hij slaapt nu al de hele dag en heeft nu nog maar een klein beetje gegeten.
Als hij morgen niet wat actiever is, naar de dierenarts.
puist kapotgeschoren, papiertje op geplakt om het bloeden te stoppen
nu is het papiertje vastgegroeid aan m'n huid, nice
Lijkt mn ex wel.
Wilde ook in de nacht niet thuiskomen, de buurman domineren en toen ze thuis kwam was ze loom en liep helemaal mank.
Toen maar naar het ziekenhuis gegaan en laten inslapen.
Kut h**r.
Vannacht wou men kat niet naar binnen komen en is toen maar de hele nacht buiten gebleven;
Maar sinds een paar weken wil die de straatkat die kind aan huis is, domineren. Maar die laat zich niet doen. En deze morgen kwam mijn kat mankend en loom binnenlopen.
Hij slaapt nu al de hele dag en heeft nu nog maar een klein beetje gegeten.
Als hij morgen niet wat actiever is, naar de dierenarts.
dat angstige moment dat ik 7 uur geleden een snap verstuurd schijn te hebben en geen flauw idee meer heb wat ik stuurde![]()
dat angstige moment dat ik 7 uur geleden een snap verstuurd schijn te hebben en geen flauw idee meer heb wat ik stuurde![]()